Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Håller helt med om att den övre är betydligt snyggare.
Vad säger regelverket om att modda skyltar? Man tycker ju att det borde vara ok så länge REG-numret är tyligt och då skulle du ju kunna trimma bort det och lägga en ny svart list runt. Då har du ju bara en mindre skylt.
Vet dock som sagt inte vad reglerna säger om det så kolla i så fall upp det ordentligt.
Ær den nya skyllten samma storlek som den ældre? Blæææ de nya ær ruggigt fula
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Vad säger regelverket om att modda skyltar? Man tycker ju att det borde vara ok så länge REG-numret är tyligt och då skulle du ju kunna trimma bort det och lägga en ny svart list runt. Då har du ju bara en mindre skylt.
Vet dock som sagt inte vad reglerna säger om det så kolla i så fall upp det ordentligt.
böter blir det ogiltig skylt tror jag det räknas som sen står det ju i beviset om du har eu skyltar... beror säkert på vilken nitisk polis man får...
böter blir det ogiltig skylt tror jag det räknas som sen står det ju i beviset om du har eu skyltar... beror säkert på vilken nitisk polis man får...
Misstänkte det men var osäker. Man kan ju alltid höra med trafikverket om det går att ordna på nå smart sätt.
Typiskt Sverige.. Varför inte utnyttja läget att vi inte längre behöver skattekvittot, med att KRYMPA skyltarna.. Nä mer dö-yta is the shit...
Kostnaden för att ta fram den nya skyltjäveln med kommittéer och designförslag etc. har säkert kostat ungefär lika mycket som det hade kostat att bygga mitträcke på samtliga av Sveriges mest olycksdrabbade sträckor som saknar detta.
För att det hela inte ska bli för mycket OT.
Bra jobbet, ser fram emot att få se den ihopplockad och polerad nu, ser även speciellt fram emot att få se dina nya framlyktor.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"