Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Det där är nog bland det värsta jag har sett. det ser ut som att någon medvetet har hällt ner rost. Är det bara rostansamling eller kommer rosten därifrån?
Det där är nog bland det värsta jag har sett. det ser ut som att någon medvetet har hällt ner rost. Är det bara rostansamling eller kommer rosten därifrån?
Bumblebi skrev:
Jag skulle säga att det ser bra ut... Men den motorn ser verkligen inte kry ut...
Motorn har stått länge utan uppsikt, men jag tror det är insugs-rören som inte ser bra ut på insidan
Redan det du gjort är ganska nice. SVÅRT att göra dessa snyggare då de ju ser krockskadade ut från start Men du är på god väg , fick man runda till nederdelen av fronten lite och samma hörnen på baken. Då skulle det se modernare ut fastän man behåller Setherans orginalform.