Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Jag tror det är ene jättstor lösmustach Kan inte komma på något annat det möjligen kan vara...
Bubbelplast! I fucking love it!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Om det inte är en jättestor lös mustasch som Gussam tror. Så måste det vell ändå va en jättestor mun till en smile
Men bubbelplast är alltid kul. Vi har stora rullar med bubbelplast på jobbet
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
I med en gammal 911 motor! Far min hade en luftkyld från en 911 eller liknande i sin gamla 1300, det var ingen i byn med sina jänkare som vågade köra 200m iallafall, 1-2-3an gick på bakhjulen
I med en gammal 911 motor! Far min hade en luftkyld från en 911 eller liknande i sin gamla 1300, det var ingen i byn med sina jänkare som vågade köra 200m iallafall, 1-2-3an gick på bakhjulen