5962
Sök

Första bilen Kitcar Sethera

Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer

520 551 Visningar
Projektet avslutat 5 november 2017
5 Inlägg
17 augusti 2014
Grymt jobbat! smile har följt ett tag men gjorde konto för att kommentera! smile har du gått och dött eller inte hänt något?

Wolf_89
446 Inlägg
17 augusti 2014
Skolan har vell börjat igen. Så blir ju mindre tid. + kostar ju tyvärr några kronor att göra något sånt här bygge.
Men tycker oxå att det va ett tag sen det hände någe här.

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

Fotograf
155 Inlägg
18 augusti 2014
Tänker inte säga allt för mycket, men ni kommer inte bli besviken på nästa uppdatering Nicklas gör! smile
Den kommer upp inom kort

Gilla gärna min sida på Facebook: https://www.facebook.com/adamdahlstromphotograpy

Wolf_89
446 Inlägg
18 augusti 2014
Tror inte det är någon som har blivit det än så länge heller. Dock bara besviken på mängden uppdateringar :p
Har inget att göra på jobbet. När jag väntar på att maskinerna ska bli klara. Så läser många projekt trådar som denna.

The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

5 Inlägg
24 augusti 2014
AdamDahlstrom skrev:
Tänker inte säga allt för mycket, men ni kommer inte bli besviken på nästa uppdatering Nicklas gör! smile
Den kommer upp inom kort

Vet du ungefär hur länge det kan vara? smile

Fotograf
155 Inlägg
24 augusti 2014
Frezorx skrev:
AdamDahlstrom skrev:
Den kommer upp inom kort

En vecka kanske smile

Gilla gärna min sida på Facebook: https://www.facebook.com/adamdahlstromphotograpy

5 Inlägg
24 augusti 2014
AdamDahlstrom skrev:
Frezorx skrev:
AdamDahlstrom skrev:
Den kommer upp inom kort

En vecka kanske smile

okej smile

391 Inlägg
27 augusti 2014
Trådstartare
Hej alla, jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på sistone sad jag har haft fullt upp men nu har jag börjat skolan igen och det börjar bli lite lugnt igen så en STOR uppdatering kommer jättesnart big_smile

Wolf_89
446 Inlägg
27 augusti 2014
Borde vara olagligt att låta oss vänta så här länge. Fy på dej. smile
Det är ju rena tortyren.

:p

//Wolf

4 767 Inlägg
27 augusti 2014
Jag är jättenyfiken nu big_smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

391 Inlägg
29 augusti 2014
Trådstartare
Det ända problemet nu är att jag inte har en sladd till datorn så jag kan ladda upp bilder men det ska jag fixa imorgon big_smile

71 Inlägg
29 augusti 2014
Dropbox är lösningen på ditt problem! (Har själv samma strul)

Teamledare på Hedin Wheel Tech i Bålsta
1 487 Inlägg
29 augusti 2014
Väntar med spänning på uppdateringen och bilderna :-)

Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4

341 Inlägg
29 augusti 2014
Brukar maila bilderna till min egen mail och därifrån spara på datorn tongue (om du nu använder telefonen för att plåta)

Wolf_89
446 Inlägg
29 augusti 2014
Nu är det ->imorgon<-. PICs smile

4 767 Inlägg
29 augusti 2014
Säger som ovan, skaffa dropbox både på datorn och i mobilen och slå på instant upload smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Jackass
802 Inlägg
30 augusti 2014
Go Go Go Go! No Return, No Surrender!!!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

77 Inlägg
30 augusti 2014
Läst igenom hela tråden!

Fantastiskt arbete! Prem lagd, ska bli spännande att se slutresultatet smile

// Niklas

391 Inlägg
31 augusti 2014
Trådstartare
Nu håller jag på att ladda upp bilderna på dropbox och det kommer ta en stund så ni får länken imorgon då ni får titta igenom de senaste framgångarna big_smilebig_smilebig_smile

3 860 Inlägg
31 augusti 2014
Va?!

Nääää.... bilderna här.. och nu!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Sök