LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Om du kan få mk18 fälgarna special svetsade så du får ett sjukt jävla djup i dom så hade dom suttit som handsken på handen! efter som dom sitter på typ alla volvo bilar!^^
Just det som är problemet dom sitter på "alla" Volvo... Sen passar dom inte bilens linjer nå vidare heller tycker jag
det var just därför jag tänkte om han får dom omsvetsade och bräddade, så det blir ett jävla djup i fälgen! då slår han alla volvo raggare på hest längder!
Om du kan få mk18 fälgarna special svetsade så du får ett sjukt jävla djup i dom så hade dom suttit som handsken på handen! efter som dom sitter på typ alla volvo bilar!^^
Just det som är problemet dom sitter på "alla" Volvo... Sen passar dom inte bilens linjer nå vidare heller tycker jag
det var just därför jag tänkte om han får dom omsvetsade och bräddade, så det blir ett jävla djup i fälgen! då slår han alla volvo raggare på hest längder!
Eller så kör han med något nytt fast med samma putskant ^^ Han kan ju inte ha så mycket bredare kant endå det tar ju i skärmkanten
Eller så kör han med något nytt fast med samma putskant ^^ Han kan ju inte ha så mycket bredare kant endå det tar ju i skärmkanten
han kan ju bygga på den inåt så är inte skärmkanten något problem
han kan ju bygga på den inåt så är inte skärmkanten något problem
Äh jag tror ni är avundsjuka grabbar, Tummen upp för Mk18, tyckte de gjorde sig jävligt bra på bilen
Ska jag va ärlig hade jag gärna tagit ett par MK18 till saaben jag har men aldrig att jag skulle sätta det på en volvo jag har tröttnat på det som fan bara på skolan jag går har det vart tre 7/900 som stått med sådana
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Läst hela tråden nu. Grymt bygge och snygga lösningar på det ena och det andra. I mitt tycke så har bilen sett bäst ut med fälgar utan kant eller liten kant, blev som för mycket med Mk18 fälgarna
Läst hela tråden nu. Grymt bygge och snygga lösningar på det ena och det andra. I mitt tycke så har bilen sett bäst ut med fälgar utan kant eller liten kant, blev som för mycket med Mk18 fälgarna
Hoppas du haft en trevlig läs-stund! Och jag är nog benägen att hålla med i fälgkantsfrågan.. Vet inte om det bara är MK18 modellen som gör det, men jag sneglar mer åt det konkava hållet än bredkantsfälg faktiskt..
Jag tycker de blev asfläsk med Mk 18. VEM fan bryr sig vad alla andra tycker. De sitter 1000gånger bättre på din bil än en 740. Och trycka skärmen utåt....det bli FETT , de kommer jag måsta göra. Jag skulle gärna fläska dit exakt såna fälgar bara för att höra alla gnälla och vara avis
Ja, jag skulle vilja svara nej på den frågan faktiskt.... Fast det kan jag inte. Har bara ingen lust att vara i garaget för tillfället, varför det är så här kan jag inte svara på... Planerar och funderar på bygget hela tiden, men kan inte få arslet ur soffan och gå dit.. Förhoppningsvis hittar jag dit snart!!!
Ja, jag skulle vilja svara nej på den frågan faktiskt.... Fast det kan jag inte. Har bara ingen lust att vara i garaget för tillfället, varför det är så här kan jag inte svara på... Planerar och funderar på bygget hela tiden, men kan inte få arslet ur soffan och gå dit.. Förhoppningsvis hittar jag dit snart!!!
Ibland är stjärten för tung så den fastnar i soffan Du får förbjuda dig själv att gå ut i garaget så kommer lusten
Själv har man ett garage i det nyinflyttade huset som är full i bråte så mitt sug till bilen blir som större än borra in huvudet i bråtet.