LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Om ni undrar vad som händer med projektet, så står det fortfarande still.. Har fastnat i soffan, kommer inte upp... Kan eventuellt komma lite nytt inom en snar framtid, ska bara hitta lusten!
Vi ser fram emot dagen då lusten din kommer tillbaka God jul!
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Känner igen symptomen, men hoppas att du kan ta dig ut i garaget och börja titta på projektet igen och sakta jobba dig in i matchen igen....för du har helt klart nått grymt på G !!!
Fick ett litet infall idag, tog och pallade upp bilen, rensade av front & skärmar, och tog tag i ett litet svetsjobb jag gått och irriterat mig över. Har tidigare kapat upp lite i innerskärmen mot kupén i tron om att däcken kommer ta emot där, men det har det inte gjort... Då var det ju bara att laga igen det, och så har jag slipat lite skit, hittade en färgburk och la på lite ny färg. Så det har egentligen inte hänt så mycket mer än det lilla, men det är alltid nåt! Sen har jag gått runt i fram och fnulat lite på lite grejer.. Jaja, bilen står iallafall redo när andan faller på...
Tog lite random bilder också, egentligen inget nytt, men ändå....
Gott nytt år och god fortsättning till er alla, önskas från Sörmlands-skogarna!!!!
Blir riktigt bra det där och alltid så städat och fint i garaget. Är imponerad
Gott nytt år Chippen.
Gott nytt!
Har städat i tre dagar nu. Hatar dock fläckarna på golvet. Måste skura nån dag, men inte nu. Har byggt två baslådor i mdf till brukisarna , och det dammar ju ner hela garaget!
Blir riktigt bra det där och alltid så städat och fint i garaget. Är imponerad
Gott nytt år Chippen.
Gott nytt!
Har städat i tre dagar nu. Hatar dock fläckarna på golvet. Måste skura nån dag, men inte nu. Har byggt två baslådor i mdf till brukisarna , och det dammar ju ner hela garaget!
Jo trä i pulverform är inge kul. Man blir så nervös om man ska svetsa. Men gillar ordningen du har.
God fortsättning alla ! Visst är det roligare att greja i garaget om det är städat. Ditt ser fint ut som vanligt. Annars då, lusten tillbaka?
Är faktiskt ute i garaget just nu. Pysslar lite med fästena till stötdämparna. Har inte gjort klart det tidigare, plus att endast en av länkarmarna är klar. Tråkjobb som jag måste kämpa mig igenom... Om lusten är tillbaks vete fan, men jag sitter inte i soffan iallafall!