Okej.. har suttit och läst här och nu sett att väldigt många klagat på detta med JDM osv osv.. samt vissa klagat om stance och tattarlösningar..
Jag säger såhär.. du gör självklart exakt som du vill..
Men SNÄLLA.. du kommer aldrig kunna få en Volvo att ha något med JDM att göra.. jag tycker inte ens om när folk slänger på JAPSdämpare på en svensk/tysk/fransk bil eller vad fan det nu är...
Det heter Japs, och ska sitta på en japanare. punkt slut om den delen.
Angående JDM som du pratat om här, det går bara inte... jag tycker du istället ska satsa på ett sjukt cleant utseende på volvon... gör det i riktigt fint skick osv, inga fula små lösningar osv osv.. hur ofta idag är det som du faktiskt ser en äkta Volvo 945 som inte är massa bulor på, som småglin kört och lekt med, osv.... det finns ej många kvar.. bättre att försöka få ett cleant utseende så kommer du sticka ut på det sättet..
Och stance fattar jag inte varför folk klagar om. .du kan göra "stance" på typ vilken bil som helst... Okej kanske inte på en gammal hederlig Velie från typ.. 1928..
Men att få däcken med camber etc går på alla bilar..
Och snälla gör inga genvägar etc... finns bara ett sätt att göra saker på.. och det är rätt.. så gör om gör rätt

Det var allt jag hade att säga.