Jag är 19 år och har haft min Pontiac Fiero GT sen jag var 16 och har på dom åren byggt om en del som t.ex. Lägre Front, högre vinge. lambodörrar mm. Men nu börjar projektet på riktigt med taksänkning, bredning och byte av motor.... Visa mer
Jag är 19 år och har haft min Pontiac Fiero GT sen jag var 16 och har på dom åren byggt om en del som t.ex. Lägre Front, högre vinge. lambodörrar mm. men nu börjar projektet på riktigt med taksänkning, bredning och byte av motor. det är bara att följa med och se hur det går!
hur gör ni med vindrutan ? skall bli kul o följa detta
Man lägger bara vindrutan mer så att det är fortfarande orginal vindruta men sido och bakruta blir nya. kommer en bild som visar hur mycket jag lagt vindrutan snart.
hur gör ni med vindrutan ? skall bli kul o följa detta
Man lägger bara vindrutan mer så att det är fortfarande orginal vindruta men sido och bakruta blir nya. kommer en bild som visar hur mycket jag lagt vindrutan snart.
kul att du följer
Hoppas den nya vindrutan passar bra sen. Så inte det bågnar mer älle mindresett många dåliga lösningar på rutan vid taksänkning men detta ser bra ut. Just nu Så hoppas det blir lika bra sen
här ser man vilken skillnad det blir när man taksänker. ställde upp mitt taksänknings projekt Fiero bredvid min reservdels Fiero. återstår lite färg och kitt på plåt taket och sen är det bara att fixa glasfiber taket kvar
Kan nog bli trevligt det här. Du skriver att det ska bli breddning av bilen, sen har du dessutom sänkt rutan som dom brukar göra innan. Kan det vara så att det är ett Ferarri replicakit på ingång?