2479
Sök

Eftermarknads stereo Audi A4 2005

403 Inlägg
25 februari 2014
C-HUTTUNEN skrev:
nu har jag bilen! jag kommer inte byta ut orginal stereon då inredningen kommer bli fulare. kan man koppla in aux på orginal?

http://www.brc.se/rattstyrning/aux-adapter-audi-06-/ 

Kanske kan vara något, vet dock inte om den passar din modell.

730 Inlägg
25 februari 2014
C-HUTTUNEN skrev:
nu har jag bilen! jag kommer inte byta ut orginal stereon då inredningen kommer bli fulare. kan man koppla in aux på orginal?

Beror väl på vilken stereo du köper. Finns ju antagligen någon hu som passar in bra till resten av panelen!

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
25 februari 2014
C-HUTTUNEN skrev:

Var det en enkeldin du sa? isåfall blir det väll inte speciellt mycket "fulare"väll?
eller vad tänkte du p? smile

47 Inlägg
25 februari 2014
jo kan ju finnas, men vet inte riktigt vart man ska vända sig =/ vill se stereon irl inte över nätet. den som jag köpte passa inte in. de va snyggare med orginalet.

YeahBitch skrev:
C-HUTTUNEN skrev:

Beror väl på vilken stereo du köper. Finns ju antagligen någon hu som passar in bra till resten av panelen!

47 Inlägg
25 februari 2014
ah precis, beror ju på vilken man köper tongue, jag vill ha som man kan koppla in luren men fick tips om denna http://www.dnbilradio.se/produkt/AUDIVWSKODA-8-pin blir att beställa den och köra på orginal smile

Piratstikin skrev:
C-HUTTUNEN skrev:

Var det en enkeldin du sa? isåfall blir det väll inte speciellt mycket "fulare"väll?
eller vad tänkte du p? smile

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
25 februari 2014
Svårt att hitta eftermarknads som passar bra in jämfört med orginal, tyvärr. Men har för mig att det finns ett par...

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

Of World
3 379 Inlägg
25 februari 2014
Hör med denna snubben.. han kan nog hitta nåt "bra" tongue

oem-eftermontering.se

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13

47 Inlägg
25 februari 2014
hur ser de ut i din bil då ?smile

t_one21 skrev:
Svårt att hitta eftermarknads som passar bra in jämfört med orginal, tyvärr. Men har för mig att det finns ett par...

47 Inlägg
25 februari 2014
tackar big_smile ska kika smile

opel_vectra_gts skrev:
Hör med denna snubben.. han kan nog hitta nåt "bra" tongue

oem-eftermontering.se

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
25 februari 2014
C-HUTTUNEN skrev:

t_one21 skrev:

Åt helvete... Haha nej, förra ägaren skickade i en alpine med ställbar färgsättning, så det ser ok ut. Men jag är sugen på att byta korg till 2-din istället i sommar smile

Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |

47 Inlägg
26 februari 2014
är också sugen på dubbeldin. men hur går man till väga då?hmm

t_one21 skrev:
C-HUTTUNEN skrev:

t_one21 skrev:

Åt helvete... Haha nej, förra ägaren skickade i en alpine med ställbar färgsättning, så det ser ok ut. Men jag är sugen på att byta korg till 2-din istället i sommar smile

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
26 februari 2014
Man köper 2-din korgen från facelift (2009->2012) och modifierar AC-enheten något och bänder ur gamla korgen och i den nya och skjuter dit nya paneler+knappar. Rätt mycket pyssel men kan helt klart göras smile

47 Inlägg
26 februari 2014
okej :p får se om man gör det senare:)

t_one21 skrev:
Man köper 2-din korgen från facelift (2009->2012) och modifierar AC-enheten något och bänder ur gamla korgen och i den nya och skjuter dit nya paneler+knappar. Rätt mycket pyssel men kan helt klart göras smile

47 Inlägg
28 februari 2014
detta har inget med stereo att göra hoppas att ni inte blir allt för irriterande. meen är det nån som vet om dom här framlyktorna passar / finns på / till audi a4 årsmodell 2006?

http://www.blocket.se/stockholm/Audi_A4 … 11&w=2

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
28 februari 2014
Nepp, du får byta front, huv och skärmar + ballaster till xenon, i övrigt passar dom... wink
Har samma "problem" till min a3a.

Eftersom de faceliftar hela fronten så går det inte att swappa strålkastarna

47 Inlägg
28 februari 2014
Aha okej. Orginal är xenon på min(kanske inte spelar någon roll) okej de är alldeles för mycket stålar känns det som :p

t_one21 skrev:
Nepp, du får byta front, huv och skärmar + ballaster till xenon, i övrigt passar dom... wink

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
28 februari 2014
C-HUTTUNEN skrev:
Aha okej. Orginal är xenon på min(kanske inte spelar någon roll) okej de är alldeles för mycket stålar känns det som :p

t_one21 skrev:

ja man ska nog ha lite flyt för att få tag på allt billigt... ^^'

Olika
907 Inlägg
28 februari 2014
Det är ju en B8 på den länkade bilden, det är en helt ny generation A4 så det blir nog svårt att få grejerna att passa på en B6/B7...
(B7 är däremot en "faceliftad" B6)

Det finns ju en hel del eftermarknadslampor med div olika DRL till B7 om du vill att din bil ska likna en B8...

Mvh
Fredrik

47 Inlägg
1 mars 2014
Tack för svar. Nu till ett annat problem. Lämnade bilen på brl för stereo byte
byte.slutade med att det började ryka från acn och den slutade fungera. Vet inte vad ihelvete dom har gjort!!

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
1 mars 2014
C-HUTTUNEN skrev:
Tack för svar. Nu till ett annat problem. Lämnade bilen på brl för stereo byte
byte.slutade med att det började ryka från acn och den slutade fungera. Vet inte vad ihelvete dom har gjort!!

Det bör de ersätta, ta kort på baksidan och deras koppling om du har möjlighet att vara med när de släpper på allt. Har för mig att det finns en signalkabel som bör kopplas ur när man byter till en eftermarknads som innefattar Canbus för att tala om att radion fungerar. Men inte hundra. Det bör de iaf ersätta!

Sök