Eftermarknads stereo Audi A4 2005

Hutte89
1 mars 2014 · 47 Inlägg

Okej ah men drog ut stereon och satte in orginalen igen hmm dom har dragit en egen sladd från tänningen sen när dom slog på tänningen på bilen så började acn ryka hmm


t_one21 skrev:

C-HUTTUNEN skrev:
Tack för svar. Nu till ett annat problem. Lämnade bilen på brl för stereo byte
byte.slutade med att det började ryka från acn och den slutade fungera. Vet inte vad ihelvete dom har gjort!!

Det bör de ersätta, ta kort på baksidan och deras koppling om du har möjlighet att vara med när de släpper på allt. Har för mig att det finns en signalkabel som bör kopplas ur när man byter till en eftermarknads som innefattar Canbus för att tala om att radion fungerar. Men inte hundra. Det bör de iaf ersätta!

TomBjorklund VAGIS Car Club
1 mars 2014 · 1 093 Inlägg

Men ersätter de ac'n?!

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
xciso
2 mars 2014 · 302 Inlägg

Annars hade den här stereon passat direkt: http://www.xtrons.se/modellanpassat/audi/xtrons-pf71a4a

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
Hutte89
3 mars 2014 · 47 Inlägg

Yes

t_one21 skrev:
Men ersätter de ac'n?!

Hutte89
3 mars 2014 · 47 Inlägg

E de lika bra kräm i den? Men min har ju bara endin ;/

xciso skrev:
Annars hade den här stereon passat direkt: http://www.xtrons.se/modellanpassat/audi/xtrons-pf71a4a

TomBjorklund VAGIS Car Club
3 mars 2014 · 1 093 Inlägg

Se till att byta till en ac för 2din på en gång då wink så är det bara ny korg och sedan montera 2din stereo

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
Hutte89
11 mars 2014 · 47 Inlägg

haha man måste göra om lite om man ska få plats med 2di  så låter det vara orginal smile hur kopplar man in aux på orginal stereon om de går?hmm

t_one21 skrev:
Se till att byta till en ac för 2din på en gång då wink så är det bara ny korg och sedan montera 2din stereo

TomBjorklund VAGIS Car Club
11 mars 2014 · 1 093 Inlägg

vad hade du för enhet original?

jag har beställt en 2Din korg, ska försöka få tag på knappsatsen till den med, sen får min nuvarande stereo sitta i den så länge tills det blir något annat kul 2din, men då är det iaf klar tför att montera tex RNS-E smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
Hutte89
11 mars 2014 · 47 Inlägg

härligt smile kommer inte ihåg vad den heter, kan kolla imorgon om jag kommer ihåg x)

t_one21 skrev:
vad hade du för enhet original?

jag har beställt en 2Din korg, ska försöka få tag på knappsatsen till den med, sen får min nuvarande stereo sitta i den så länge tills det blir något annat kul 2din, men då är det iaf klar tför att montera tex RNS-E smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang