2231
Sök

Audi A6 Quattro Stance/pickup

nu födds RISE OF EVIL bilen som skulle dö men nu kommer i ny skepnad !

84 230 Visningar
Uppdaterades senast 6 oktober 2016
110 Inlägg
27 juni 2014
xc_70 skrev:
Tyvärr måste ja meddela att det har stannat upp pga stöld av fälgar mm !
Men så i går dök dom upp på blocket ! Så nu finns det lite ork att ta tag i den smile

http://www.metro.se/nyheter/ar-det-har- … QW3lVtBAo/

Det är skönt att se att denna lirare inte är ensam. Älskar riktiga riks puckon. Dom gör ens vardag så mycket roligare.
Synd att du blev av med fälgarna men skönt att dom dök upp igen.

Idrott luktar svett. Sport luktar bensin

485 Inlägg
27 juni 2014
Trådstartare
Visst är det tragiskt med sådana personer ! Jag vet exakt vilka dom är men vår långa lag armen säger att jag inte får göra något utan att dom ska sköta det! Jo men tjena Asta tog nästan 3 Tim att göra ett tillägg:( kommer inom snar fram tid flytta så är någon intresserad av över bliva delar från a6an så är det bara hojta TILL!  Sen har jag en avställd bmw 523 96 sedan som måste bort plus mycket mer. Så dra ett pm om ni e intresserade
Senast redigerat av xc_70 (28 juni 2014)

485 Inlägg
12 juli 2014
Trådstartare
Hej tänkte mest bara säga glad sommar till alla som som följer detta! Och även till er andra ochså smile! Det som har hänt är att polis anmälan är gjord även 3st tilläggs anmälningar! Sen dök fälgarna upp på blocket så ja kontaktade smurf patrullen men ingenting hände,vederbörande som håller i anm är på semester,så jag inser att 1.fälgarna kommer inte tillbaka 2.det lilla förtroendet man hade för dom som ska upprätt hålla lagen är helt borta ! Så skulle ni hör någon som ska sälja 22" rs6 matt svarta fälgar med 245/30/22 så kan det va dessa! Men jag kommer inte ge upp! Har lite nya planer wink
Söker även lite prylar
Bromsok från Audi q7 3,0
Framlamor från nyare Audi A4/A6 06och framåt
Baklampor lika så skicket har ingen större betydelse
Även fram skärmar/huv/kofångare/grill/06 och uppåt! Gör inget om dom är lite buckliga,ska kappa i dom ändå
Ev om någon har en instrumentpanel från från nyare A6/q7
Betalar inga fantasisummor för grejor!

Ta det lugnt i trafiken alla och ha en ybber sommar tongue

485 Inlägg
12 juli 2014
Trådstartare
Hej tänkte mest bara säga glad sommar till alla som som följer detta! Och även till er andra ochså smile! Det som har hänt är att polis anmälan är gjord även 3st tilläggs anmälningar! Sen dök fälgarna upp på blocket så ja kontaktade smurf patrullen men ingenting hände,vederbörande som håller i anm är på semester,så jag inser att 1.fälgarna kommer inte tillbaka 2.det lilla förtroendet man hade för dom som ska upprätt hålla lagen är helt borta ! Så skulle ni hör någon som ska sälja 22" rs6 matt svarta fälgar med 245/30/22 så kan det va dessa! Men jag kommer inte ge upp! Har lite nya planer wink
Söker även lite prylar
Bromsok från Audi q7 3,0
Framlamor från nyare Audi A4/A6 06och framåt
Baklampor lika så skicket har ingen större betydelse
Även fram skärmar/huv/kofångare/grill/06 och uppåt! Gör inget om dom är lite buckliga,ska kappa i dom ändå
Ev om någon har en instrumentpanel från från nyare A6/q7
Betalar inga fantasisummor för grejor!

Ta det lugnt i trafiken alla och ha en ybber sommar tongue

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
12 juli 2014
Ser fram emot höstens bravader i den här tråden! Sen kan jag tyvärr bara instämma i din uppfattning om MrBlå och deras hantering... Men hur ser det ut med försäkringsbolaget då?

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

485 Inlägg
12 juli 2014
Trådstartare
Hej!pga att bilen bara bygg reg så har jag inte fått något bolag att försäkra den som vanlig bil! Först efter slut bes så kan dom tänka sig att försäkra den! Och garaget går på hem försäkringen men de täcker inte fälgarna. Jävla soppa

Men kul att du gillar bygget, om det är så att jag får hjälp med nya 22or så finns det en liten chans att den dyker upp på vallåkra

53 Inlägg
12 juli 2014
STENHÅRT projekt! Följer fortsättningen, helt klart!

485 Inlägg
58 Inlägg
20 juli 2014
Shit!!!! Kommer bli skitfett med denna bilen! Prem lagd.

Volvo Hela vägen vettu!

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
20 juli 2014
Inte ens om du hävdar att fälgarna inte satt på?
I deras ögon är det ju ingen bil just nu heller?
Konstigt att de säger att något som sitter på något som inte är en bil ska gå på en bilförsäkring...

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

159 Inlägg
20 juli 2014
Jag skulle åkt dit med vänner o hämta tillbaka fälgarna. Dem lär ju inte ringa till polisen men skitsamma hoppas det byggs mer i höst. Gillar det du gör smile

485 Inlägg
20 juli 2014
Trådstartare
almiroo skrev:
Shit!!!! Kommer bli skitfett med denna bilen! Prem lagd.

Tackar kul att du gillar den smile

485 Inlägg
20 juli 2014
Trådstartare
cARLBOM skrev:
Jag skulle åkt dit med vänner o hämta tillbaka fälgarna. Dem lär ju inte ringa till polisen men skitsamma hoppas det byggs mer i höst. Gillar det du gör smile

Allt löser sig ! Jo det har varit några gamla vänner från olika delar i landet som har erbjudit sina tjänster ! Väntar på svar om nya lokalen, sen är bygget i gång smile

171 Inlägg
21 juli 2014
längtar tills det kommer fler uppdateringar!

393 Inlägg
5 oktober 2014
jävligt snygg pickis du har skapat !!

393 Inlägg
5 oktober 2014

485 Inlägg
6 oktober 2014
Trådstartare
johnik skrev:

Man tackar:) har under sommaren skaffat fram lite nya delar som snart kommer synas på denna sida! Bla en helt annan instrument bräda:)

393 Inlägg
6 oktober 2014
xc_70 skrev:
johnik skrev:

Man tackar:) har under sommaren skaffat fram lite nya delar som snart kommer synas på denna sida! Bla en helt annan instrument bräda:)

knäpp lite kort på delarna smile det är lite spännande tongue

485 Inlägg
8 oktober 2014
Trådstartare
johnik skrev:
xc_70 skrev:
johnik skrev:

knäpp lite kort på delarna smile det är lite spännande tongue

Det kommer ! Ska bara göra klart 750in först smile

Fordonsmekaniker
342 Inlägg
9 oktober 2014
Måste ju føljas big_smile

DawwE

Sök