Åkte till Emmaboda redan fredag kväll. Sköt tryckröret på vägen dit (ca 7 mil) och fixade det på en parkeringsplats.
Det jag inte märkte var att wastegatestyrningen också lossnade. Först när jag körde första repan och
laddtrycket hoppade upp till 1.2 bar (17.4 psi) förstod jag att något var fel.
Helvete vad det drog iväg men släppte av ganska fort då det inte ska vara så högt tryck.
Efter några körningar med tråkig start men hyfsad slutfart (188km/h) så summerade jag det som så.....
Köpt saker till bilen för flera tusen samt svindyra däck vilket resulterade i 0.2 sekunders försämring på strippen.
Problemet med den slirande lådan på trean kvarstod och blev faktiskt lite värre än tidigare så kanske kan jag skylla på
det. Bilen är ändock väldigt trevlig att köra med och det blir pengar över efter jag tankat.
Omkörningsprestandan är helt fantastiskt bra.