jadu de blir det orkar inte se mer plast :p stör mig bara av tanken å se grå plast :p
haha ja det är trist, dock nöjd med min svarta plast.. Det är just grå plast som är hemsk. har dock ljusgrå på A-B och C stolparna, men blir bra kontrast med ljust där uppe emot allt de mörka där nere.
så ser den ut just nu!!!!! då river vi dörrsidan å får se på världens bästa ljud dämpämpning xD, japanerna borde ju ha tänkt lite . Här är den nerslipdad å redo för plastprimer
ALL ljuddämpning sitter i innerpanelen på dörren... det märker man när man kör utan!!! Tryck i så mkt det är möjligt på innerpanelen. Sån där självhäftande skumgummi.... typ.
Du kan alltid sätta lite silent coat på ytterplåten och innerplåten för att få bort vibrationer, gjorde jag, men var kanske vibrationer i dörrpanelen pga midbas haha! Glöm sen inte plast över det för att inte få fukt in till dörrsidan, och sen kan man alltid lägga en del ljuddämpning på insidan av dörrpanel som mr fugazi sade
har beställt lister fär dämpa vind bruset i dörrrsidorna har sedan länge stört mig på det! juste ja vet nån vad som gör att bilen vibrerar över 120-130 km/h känns som hjulen rör sig åt vänster höger känns jävligt dåligt :p
hejsan allihopa ,, j den lever fortfarande jag har beställt nya länkarmar bak ett helt kitt då som borde komma snart , svårt å har två projekt på samma gång
Hejsan jag behöver hjälp jag tycker bilen blir jävligt osäker efter 110-120km/h över den farten så börjar det skaka och man vågar inte göra omkörningar eller åka fort så att säga .Det som är bytt är stötdämpare fram, bromskivor, alla länkarmar fram, ska byta bak med så kom med förslag snälla