Karavan ner till Elmia Påsk Afton 19/4-2014

dannelino1993
20 mars 2014 · 21 Inlägg

Tjenare hoppas ni alla är lika taggade som jag inför kommande Elmia o inleda bil säsongen 2014 lite roligt ! Som ni säkert kommer ihåg så ledde jag en Karavan från Norrköping maxi förra året ! O det kommer jag även göra i år !

Så jag tänkte nu kolla intresset tongue Så att de blir en maximal upplevelse för alla ! För er som är intresserade av att följa med iår så bevisar jag er till denna facebook grupp https://www.facebook.com/groups/480926665300238/ tack på förhand ! Mvh Danne ! smile


Har ni frågar eller funderingar på något så hör av er till mig på fb här https://www.facebook.com/daniel.sandstrom.14

Mickius
20 mars 2014 · 4 670 Inlägg

Så vi som skiter fullständigt i Facebook skaffar egen karavan då? wink tänkte eftersom du hänvisar endast dit

NEO666666
20 mars 2014 · 36 Inlägg

haha dissa Facebook :-) Japs-Micke har du någon karavan på g från linköping som man kan haka på?

Mickius
20 mars 2014 · 4 670 Inlägg

NEO666666 skrev:
haha dissa Facebook :-) Japs-Micke har du någon karavan på g från linköping som man kan haka på?

Helt rätt! Jag o Japs-Jens brukade förr anordna karavan ifrån Mobilia i Mantorp så kanske kan styra upp nått i år om intresset finns?

NEO666666
20 mars 2014 · 36 Inlägg

Japs-Micke skrev:

NEO666666 skrev:
haha dissa Facebook :-) Japs-Micke har du någon karavan på g från linköping som man kan haka på?

Helt rätt! Jag o Japs-Jens brukade förr anordna karavan ifrån Mobilia i Mantorp så kanske kan styra upp nått i år om intresset finns?

Jag o 2 bilar till ska dit så det skulle vara kul om man kunde snickra ihop något :-)

Mickius
20 mars 2014 · 4 670 Inlägg

NEO666666 skrev:

Japs-Micke skrev:

NEO666666 skrev:
haha dissa Facebook :-) Japs-Micke har du någon karavan på g från linköping som man kan haka på?

Helt rätt! Jag o Japs-Jens brukade förr anordna karavan ifrån Mobilia i Mantorp så kanske kan styra upp nått i år om intresset finns?

Jag o 2 bilar till ska dit så det skulle vara kul om man kunde snickra ihop något :-)

Finns karavantråd uppe nu här på garaget smile

NEO666666
20 mars 2014 · 36 Inlägg

Japs-Micke skrev:

NEO666666 skrev:

Japs-Micke skrev:
Helt rätt! Jag o Japs-Jens brukade förr anordna karavan ifrån Mobilia i Mantorp så kanske kan styra upp nått i år om intresset finns?

Jag o 2 bilar till ska dit så det skulle vara kul om man kunde snickra ihop något :-)

Finns karavantråd uppe nu här på garaget smile

Såg det precis efter jag hade postat :-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang