Nausea skrev:
Jag blir påhoppad och ger svar på tal, det är vad det handlar om. TS kan lära sig av andras, läs ditt eget, misstag och inte köpa billig skit som inte imponerar på nån.
Kikade lite på din framtoning i andra inlägg du gjort och överlag så är det inte speciellt hjälpsamma framtoningar du kommer med...
Ts ställer en fråga och istället för att ge ett svar som innefattar ett tips om att kvantitet inte alltid är bättre och förslag på lösning, så går du ut med en inställning om att "för så dum i huvudet är du väl inte".
Vad är nyttan med det? Tycker du att det är konstigt att andra reagerar på vad du skriver?
Min personliga åsikt är att ett forum ska få vara öppet för de som inte kan särskilt mycket att våga fråga utan att någon rycker fram stora släggan i huvudet på dem.
Sen vad det gäller mina val (som du tydligen vet något om?!) av ljud i bilen så kan du fortsätta hålla gissningar för dig själv.
Absolut, klart att det är den ordning man ska prioritera och pålysa för de oinvigda.
Men fortfarande har du inte kollat vad han har för planer med sin bil; raka rör = tror inte att hans prioritet på ljud är det absolut största...
Det bör man utan ingående kunskaper kunna räkna ut och där efter anpassa sina tips efter.
Jag och ingen annan har ifrågasatt hur mycket du kan, bara hur du beter dig...