Jo det blir spännande jo jag har också hört massa bra om deras coils. Det är ju just de att jag hatar ljus inredning så med allt svart å vita detaljer så blev det super snyggt
Hur fixade du innertaket? Är det en bluepower stereo du har med? Kolla gärna in mitt projekt med att bygga ljud i min MY07.
Yes såg bra ut med ljud byggt. ska också börja göra om min låda så det blir snyggt. innertaket är lackat blev jäkligt bra faktiskt. lite udda sådär hehe jo det är en BLP stereo. dom är som fin när dom ser så original ut
Som ni ser så har jag börjat göra något som kändes helt fel från början "Omöjligt" Men efter många svordomar och några kalla öl så börjar det bli något av folierings historian när man fått kasta några meter och börja om så ser det faktiskt jävligt bra ut Matt vit och blank svart tak
Hur fixade du innertaket? Är det en bluepower stereo du har med? Kolla gärna in mitt projekt med att bygga ljud i min MY07.
Yes såg bra ut med ljud byggt. ska också börja göra om min låda så det blir snyggt. innertaket är lackat blev jäkligt bra faktiskt. lite udda sådär hehe jo det är en BLP stereo. dom är som fin när dom ser så original ut
sett flera som har lackat taket. Ja det är en Nice stereo. Haft min i 2 år nu. Detta kommer att bli bra detta bygget med
sett flera som har lackat taket. Ja det är en Nice stereo. Haft min i 2 år nu. Detta kommer att bli bra detta bygget med
Okej. jo jag har haft min i ca 1 år och är helt klart nöjd med den
Hejsan alla följare tänkte lägga upp en uppdatering Fronten, ögonlocken och summumlister på plats. funderar på att byta grill till den med fyrkantiga hål? vad tror ni?