Hejsan alla följare! ber så mycket om ursäkt att de tagit tid för en uppdatering. men det har ju varit påsk och igår hade vi valborg. många som luktar rök idag skulle jag tro ska också meddela att bättre bilder på bilen kommer snart! och att vi ska åka på vår träffen i piteå på lördag å ställa ut Bettan
Vingen har åkt på den blev matt vit under och svart över stänkisarna är även på men dom drar åt sig så mycket damm så blir nog å lägga riktig lack istället för plastidip...
kände att jag behövde något mer svart å bryta ner de vita med vad tror ni, Hiss eller Diss?
Glömde skriva att coilsen är på lägsta läget fram och bak blev tvungen å valsa skärmkanten fram så de inte skulle ta i så nu går det å hoppa med bilen om man så vill sjukt nöjd och sjukt låg
När du monterade in spaceball vart det vara att ta bort den gamla och skruva dit en spaceball eller var du tvungen att göra något annat också?
Hmm hur var de där nu. jo den passade bara direkt på. ända som var att själva spaken var lite lång från orginal så fick borra ur knoppen så den gick längre in bytte bara knopp och själva damasken till spaceball allt annat är orginal
Härligt att man fick sig några fina bilder på bilen igår Tack till Jokke som ställt upp å fota Har även varit och besökt bilprovningen idag. lite nervös men pärlan gick igenom UA
Grymt tack ska ni ha först och främst! Sedan börjar jag med en lite uppdatering Har varit sugen länge på att bygga 3" avgas rör så nu fick det bli så 3" efter katt och en diesel japs i slutet blev fint med ett resultat av lite mörkare ljud
Bra jobbat med bilen, ser grym ut. Men när börjar byggandet av billjud som utlovats
/nicke
Tackar! Jo det blir å börja med ljudet så fort som möjligt. jobbar borta på veckarna så har bara helger å leka med bilen håller på att planera lite hur jag ska bygga allt osv