Du/ni har lyckats väldigt bra med filmen måste ja säga, helt klart rätt färg på bilen. Kul när vi får se lite bilder på våra produkter från våra kunder samt kul med all positiv kritik
Du/ni har lyckats väldigt bra med filmen måste ja säga, helt klart rätt färg på bilen. Kul när vi får se lite bilder på våra produkter från våra kunder samt kul med all positiv kritik
Kul att ni hittat hit skulle skicka bilder till eran mail men har glömt bort det helt minne som guldfisk. Absolut! helt klart att ni får använda dom kul att folk gillar vad man gjort
Grymt snyggt bygge du! Vart köpte du dom coiloversna? Är dom bra? Prem lagt!
Tackar så mycket Har köpt dom på j-spec fullt ställbara fram och bak även hård het på dämparna och jag älskar dom! Synd bara att man måste hitta på något åt cambervinkeln på backhjulen sliter så mycket däck
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Kul att ni hittat hit skulle skicka bilder till eran mail men har glömt bort det helt minne som guldfisk. Absolut! helt klart att ni får använda dom kul att folk gillar vad man gjort
Grymt snyggt bygge du! Vart köpte du dom coiloversna? Är dom bra? Prem lagt!
Tackar så mycket Har köpt dom på j-spec fullt ställbara fram och bak även hård het på dämparna och jag älskar dom! Synd bara att man måste hitta på något åt cambervinkeln på backhjulen sliter så mycket däck
Men det sitter väl sådan ''camber-skruv'' som det gör på massa andra coilovers? Min polare har det på sina coilovers iaf.
Vet inte om det gör någon skillnad när man monterat coils, byter man endast dämparna (gjorde det på den förra) så kan man endast justera camber bak väldigt lite pga hur bilen är byggd.