4131
Sök

Är dessa sakerna något att ha?

196 Inlägg
18 juni 2005
Trådstartare
#1
Bas:
Zachry BX-P12
Effekt Max: 800W SPL: 89dB
Frekvensomfång: 25Hz - 300Hz
Impedans: 2x4 Ohm
Yttermått: 324mm Baffelhål: 285mm
Djup 175mm Vikt: 10,6kg

Slutsteg:
Zachry Z 4100
4 kanals slutsteg. Mycket kraftfullt steg med mycket hög ljudkvalite, passar perfekt till stora framsystem eller subbasar. 4x100 W RMS 4 Ohm. 4x170 W RMS 2 Ohm. Bryggat 2x340 W RMS 4 Ohm. Max 1500W. Mått 510x255x50 mm. Vikt:7,5 kg.



mvh Christian

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

2lateuloose
543 Inlägg
19 juni 2005
#2
Om du skulle får dom gratis skulle jag ta dom ..
men jag skulle knappast lägga ut hårt tjänande slantar på Zachry produkter

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

859 Inlägg
19 juni 2005
#3
hehe! Zachry gör vissa produkter som är väldigt bra! Men vad gäller just dom där så vet jag inte, för jag har inte testat dem.

MVH Theo


trucken
563 Inlägg
20 juni 2005
#4
basen har jag själv och jag är nöjd vad man får för pengarna kör sluten låda på 30liter spelar bra i en coupé

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

291 Inlägg
20 juni 2005
#5
beställde själv igår 2st zachry bx-t12... väntar påå att jag skall få dom, har baslådan färdigt byggd åt dem... jag skulle rekomendera dem tycker dom ligger i ganska billig prisklass...

trucken
563 Inlägg
21 juni 2005
#6
låt dem bli inspelade och sen ha effekt för de kräver de

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)


Sök