Henrik-N skrev:
Men kära nån kan man inte bara stå för sina misstag och betala.
om det nu var i och urlastning. kanske dörrar, bagagelucka stod öppet, stort släp etc etc... nej jag tror personligen du var lat och parkerade så du har med all rätt fått en bot.
han hade säkert koll på dig och såg dig ställa dig där.
Det beror på dem håller på med maffia fasoner ibland.
När jag var nyinflyttad fanns inga skyltar om att det var avgiftsbelagt och automaten var 200m från parkeringen, då var man ganska sur efter 4 parkeringsböter som inte syntes då dem var nedtryckta under vindrutetorkarna.
sen fick jag en parkeringsböter till på samma parkering då lappen glidit ned (fick den dock överklagad då jag tog kort på att den gick att läsa om man öppnar ögonen dvs.) Efter det så kopierade jag upp mina lappar på A3:or och tejpade över rutan, det verkade funka för jag fick inga fler böter.
En gång ställde man bilen efter en gräsmatta och min kollega stod framför men med motsatt körriktning, bredvid en parkeringsinfart som var 70m lång (vi jobbade 20m därifrån) stod inte i vägen för någon... då får han böter för att han står i fel körriktning.
Jag tror helt seriöst dem jobbar på provision.
Senast redigerat av Sushikocken (22 maj 2014)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!