Hur går det kompis.. ? Händer det något kul snart ?
Förhoppningsvis händer nånting snart nog! E flash kabel+ programvara åker postbil nånstans i vårt land haha senast rapporterad på fedex nånting center Sthlm så ja de ska väl skickas runt ett tag bara för att jävlas tydligen.. Ska ju ha paketet senast fredag men hade hoppats att de kommit tidigare
en video med typ 100-150 eller liknande före och efter vore kul att få sen
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Dåså hörni, imorgon är det dags att operera! Grönt ljus från jobbet att jag ska vara ledig imorgon följer allt enligt planen så blir det test N tune körning i Hudiksvall på söndag! Bilder o uppdateringar kommer imorgon!
http://m.youtube.com/watch?v=Syfh2JonZI4 av att döma på beskrivningen till klippet och kommentarer så är det han som äger bilens tjej som för första gången kör plattan i mattan haha, är ju lite skillnad mot original iaf
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
ser brutalt snabb ut! Jäklar va skoj med sådan effekt!
Hur många mil har folk kört med detta kittet? Hur tål motor och vxl låda effekten?
Blir nog riktigt kul de här!
Mja vet inte riktigt men har läst det nångåbg och det var många! Allt handlar ju hur man behandlar grejerna, plågas det så tar det och inte körs på rätt sätt så tar de stryk sen serva regelbundet och mkt tätare än vad BMW rekommenderar, annars så är de inga probs!
ser brutalt snabb ut! Jäklar va skoj med sådan effekt!
Hur många mil har folk kört med detta kittet? Hur tål motor och vxl låda effekten?
Blir nog riktigt kul de här!
Mja vet inte riktigt men har läst det nångåbg och det var många! Allt handlar ju hur man behandlar grejerna, plågas det så tar det och inte körs på rätt sätt så tar de stryk sen serva regelbundet och mkt tätare än vad BMW rekommenderar, annars så är de inga probs!
sweet!
alltid skönt om man kan avverka mil i bilen utan någon större oro