tjena,har äntligen hittat en första bil som passar min smak. leta runt lite bland bmw och volvo men fastna mest för s60. har 2månader kvar till körkort så hoppas jag hinner styla o fräscha upp den tills det. är fortfarande... Visa mer
Tyvärr får jag nog avboka 3tums för igår smällde jag bilen,stötfångaren fram,lampa,båda dörrarna på vänster sidan och liten skada på bak stötfångaren...
Fick vattenplaning och så var de bilar runt om (låg i vänster filen) så börja bilen sladda och tappa kontrollen men kunde styra ifrån bilarna och körde in i staketet:/
tja.fått lite nya upgifter om bilen,var tydligen sne framvagn och så har jag 2veckor väntetid på att få in den på lackning.. framvagnen vet jag inte hur dom gör.antar dom fixar det så försäkringsbolaget säger inget!
Gick de fort när du fick planing? Måste va jävligt äckligt o få... har aldrig lyckats med de trots ett ex antal år och mil bakom ratten... har väl bara haft ett jävla flyt..
Gick de fort när du fick planing? Måste va jävligt äckligt o få... har aldrig lyckats med de trots ett ex antal år och mil bakom ratten... har väl bara haft ett jävla flyt..
Gick bara ett par sekunde men ända tanken jag hade va att inte krocka med dom bilarna som va bredvid med + hade folk i bilen..
Jadu kan vart för hög hastighet men nu har jag lärt mig det
dom ringde ifrån volvo idag och skadorna e uppe i ca 30000kr och volvo tänker inte göra något med bilen eftersom försäkringsbolaget inte vet om dom ska betala eller skrota bilen..japp de var ju den första bilen då^^
aa jävligt sugen på e36 325/328 dock inte hittat någon..men men
Tja,var ett tagsen men nu stängt projektet ner då s60in har skrotas och jag har köpt ny bil som kommer efter nyår då firma skulle fixa lite saker på den Även köpt ljud o installation för bilen hos brl den 13:e,orkar inte dra själv haha:)