Volvo s60 2,4t AWD

tjena,har äntligen hittat en första bil som passar min smak. leta runt lite bland bmw och volvo men fastna mest för s60. har 2månader kvar till körkort så hoppas jag hinner styla o fräscha upp den tills det. är fortfarande studerande så lever inte på jätte hög peng för bilen^^ hittade bilen i göteborg,bara gått 17k och var helt okej förövrigt,lite repor o små bucklor i lacken men får räkna med det på en bil som är 12år :) även gött med 200hk med awd^^
  • 23 Följare
  • 24 395 Visningar
  • Projektet avslutat 23 januari 2015
Soder18
24 december 2014 · 142 Inlägg

TuZx skrev:
Tja,var ett tagsen men nu stängt projektet ner då s60in har skrotas och jag har köpt ny bil som kommer efter nyår då firma skulle fixa lite saker på den smile
Även köpt ljud o installation för bilen hos brl den 13:e,orkar inte dra själv haha:)

God jul på er!smile

Varför har du skrotat S60in?? mad mad

Titta gärna in min tråd där jag förfinar en Saab 9-3 Aero V6 SC!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=306291
TuZx
24 december 2014 · 528 Inlägg

Soder18 skrev:

TuZx skrev:
Tja,var ett tagsen men nu stängt projektet ner då s60in har skrotas och jag har köpt ny bil som kommer efter nyår då firma skulle fixa lite saker på den smile
Även köpt ljud o installation för bilen hos brl den 13:e,orkar inte dra själv haha:)

God jul på er!smile

Varför har du skrotat S60in?? mad mad

krocka i 140 och att laga den skulle kosta ca 34000kr så den blev skrot tyvärr hmm

TuZx
14 januari 2015 · 528 Inlägg

dåså,ny bil är köpt och de blev en bmw e46 330,riktigt nöjd med bilen smile tror nog de kommer ett projekt om den i fram tiden för har en del planer med den smile

conio
17 januari 2015 · 83 Inlägg

Grymt bra val :-)

TuZx
17 januari 2015 · 528 Inlägg

conio skrev:
Grymt bra val :-)

aa riktig nöjd med bilen smile bara små saker som ska fixas smile

conio
19 januari 2015 · 83 Inlägg

Skaffade nyss en e46 diesel ... riktigt go förbrukning för min långpendling :-)

TuZx
19 januari 2015 · 528 Inlägg

conio skrev:
Skaffade nyss en e46 diesel ... riktigt go förbrukning för min långpendling :-)

Jaså? Va dricker den ungefär?smile min drar ca 0,8smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang