Bilhållare galaxy S5

Cryger
17 juli 2014 · 86 Inlägg

Hallå!

är på jakt efter en mobilhållare för min Samsung galaxy S5. Jag vet inte hur mycket jag har googlat, jag hittar absolut ingenting, förutom på internetbutiker där jag måste beställa ifrån, vilket jag inte har lust att göra....

Någon som vet vart jag kan få tag på de annars? Jag är lite inne på att köpa en universal hållare och kanske behöva modifiera den lite då telefonen är ca 70,3mm bred..

Admin på VOLVOSofSWEDEN
Bor söder om Stockholm, kör en V70 -10
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
17 juli 2014 · 2 571 Inlägg

Varför vill du inte beställa? Kikar du på eBay så finns det ju ofantligt många varianter med sugproppar till fönstret, sugproppar till instrumentbrädan, klämmor att sätta på utblåsen osv. Dessa till en bråkdel av vad en svensk butik skulle ta.

Jag beställde faktiskt en i tisdags till min HTC One M8, som är ganska stor precis som S5. Finns universala och modellspecifika hållare.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Cryger
17 juli 2014 · 86 Inlägg

hyrbil skrev:
Varför vill du inte beställa? Kikar du på eBay så finns det ju ofantligt många varianter med sugproppar till fönstret, sugproppar till instrumentbrädan, klämmor att sätta på utblåsen osv. Dessa till en bråkdel av vad en svensk butik skulle ta.

Jag beställde faktiskt en i tisdags till min HTC One M8, som är ganska stor precis som S5. Finns universala och modellspecifika hållare.

Jag skulle ut och åka, och tänkte svänga förbi någon butik då. Men nu har jag köpt en universalhållare med ganska lång arm som når ända fram wink

Admin på VOLVOSofSWEDEN
Bor söder om Stockholm, kör en V70 -10
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang