25 juli 2022
Trådstartare
Igår var en del testkörning runtomkring där jag bor, måste säga att helt galet vilken skillnad det är med nya bestyckning. Jag är inte helt nöjd än, men det är som natt och dag på karaktären på motorn, riktigt kul!
Inga nysningar, poffande osv, fin acceleration och bra bottenvrid. Men det enda negativa jag upplever är att när jag stampar gasen i botten hastigt så känns det nästan lite som ett turbolagg kan göra. Jag valde att inte beställa allt i bestyckingsväg som var angivet, utan jag valde att avstå ifrån 1 angiven del. Kommer inte exakt ihåg vilken det var men jag kommer nog troligtvis beställa dessa också. Jag vill också tycka att själva fjädern som sitter på synkreglaget gärna skakar loss lite, får undersöka vad det kan bero på.
Sedan har jag börjat kolla lite random bilder på diverse bakljus, allt från vanliga bilar till så kallade hyperbilar. Och det som jag tror hade blivit bäst är nog trots allt integrerade bakljus i ribborna bak. Med andra ord är det nog det jag kommer kolla efter härnäst.