Få seriösa firmor tar sig an en bil där någon annan "slipat o spacklat", de flesta vill göra förarbetet själv så de "vet att det är bra gjort", nåja...Iaf, för 12' blir det svårt att hitta nån. Kan nämna att min Passat lackades om 2011 i Sthlm (typ Västerhaninge) för 14000, utan kvitto. Bilen var omlackad 2008 o hade stått sedan dess, dvs den skulle "bara" mattas ner ordentligt o sedan lackeras, lämnde bilen "demonterad", dvs det var bara att lyfta av kofångarna, demontera lyktorna o skruva ut rutorna i kombidelen, tar max 1 timme. Anledningen till omlack nr två var att det blev lite tunt med färg under dörrlisterna först gången, syntes främst ute i solen. Mitt råd är att du åker runt, kollar läget o känner av vibbarna, det finns firmor som lackerar utan kvitto, men du kan inte öppna med att fråga efter pris utan kvitto, utan känn av vibbarna först...
Du kan alltid ÅKA o kolla med
denna firmal, jag vet NADA om de.
Senast redigerat av dawwe (6 januari 2015)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure