Har haft tanken ett tag på att försöka få till en ball V50 med lite nya delar på.. Så när saknaden efter en kombi dök upp så var det bara att börja jaga objekt.. Det ska breddas och sänkas m,m.. Hoppas på att få den klar till... Visa mer
Breddningen bak ser sjukt bra ut och det ser ju så sjukt enkelt ut när du gör de.. En annan hade funderat ihjäl sig innan man ens kommit så långt som till tanke på de..
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Lite mer bilder åt bil folket.... Allt började med en idee för några år sedan men för två år sen så skissade jag denna bild och fastnade...
Sen var det bara att börja jaga objekt när det fanns ekonomi för det... Gjorde även en egen liten logga som jag och min bror "TK" kommer att använda oss av på byggen/projekt vi är inblandade i... Dags för lite bakstötfångar bilder... Efter att fått byggt om den två gånger så blev jag nöjd...
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Frågade min vän Brinka om han kunde göra en PS bild på min idee/tekning så man fick en uppfattning om hur det kan se ut.. Fick denna bild tillbaka som ser ut som allt skulle vara original... Så grymt duktig på PS... Tack... Nu blev ju inte mitt projekt riktigt lika som bilden men, men.... En bild från början av bygget... ( Fronten.. )
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.