GTA 5 online, Bannad?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
25 februari 2015 · 17 502 Inlägg

Kan man bli utkastad för och ha uttryckt sig olämpligt på GTA online? En snubbe jag jagade i spelet och han  jagade mig ibland... Vi hade rätt kul.  Jag skrek lite mindre lämpliga ord på engelska och då blev jag "död" och hamnade sedan i en bur i mitt garage. Efter lite trixande med IP-adresser och logga in på nytt så gick det bra. Tog cirka 15 minuter.

Är det så känsligt? Micken var på i mina lurar.... Alla som spelade hörde vad jag sa. Troligen.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Emil_sb
25 februari 2015 · 210 Inlägg

Japp det kan nog stämma faktiskt. Du kanske hade oturen att en admin var inne på samma game också och hörde allting. Samtidigt kan man ju tycka att spotta ur sig lite fula ord inte borde vara känsligt, då det förekommer rätt grova grejer i själva spelet också, haha.

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!
Slash Saabifierad
25 februari 2015 · 2 026 Inlägg

Detta trodde jag aldrig om dig Hybridsmurfen:O
Nej men GTA5 har en ung spelargrupp, speciellt från USA, där ser de inte alltför glatt på svordomar;)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
25 februari 2015 · 17 502 Inlägg

Slash skrev:
Detta trodde jag aldrig om dig Hybridsmurfen:O
Nej men GTA5 har en ung spelargrupp, speciellt från USA, där ser de inte alltför glatt på svordomar;)

Jag lär aldrig säga "motherfucker" i detta spel igen... Bättre svära på svenska då.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
IX ____________________________________
25 februari 2015 · 1 340 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:
Alla som spelade hörde vad jag sa. Troligen.

Har för mig att det är bara spelare inom en viss radius som hör, så att det ska vara verklighetstroget

Var iaf så på 360

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang