Denna VW Passat'en ska förvandlas från den tråkiga original looken till den mer ögonfallande look'en :P Ska bli spännnade och se hur detta kommer att gå :)
Mörkare glas vid dom röda partierna? Jag funderade på en lite mer drastisk förändring eftersom mina redan är tonade så blir det inte en så större skillnad för min del
Har fått tillbaka den från verkstaden igen efter att EPC och motorlampan började lysa strax innan julafton. Så nu har jag en bil som är praktiskt taget ny under huven. Den ska besiktigas snarast och sedan säljas. Jag har tappat förtroendet helt för VW... Synd, jävligt fin bil men mitt inre säger bara sälj
Har fått tillbaka den från verkstaden igen efter att EPC och motorlampan började lysa strax innan julafton. Så nu har jag en bil som är praktiskt taget ny under huven. Den ska besiktigas snarast och sedan säljas. Jag har tappat förtroendet helt för VW... Synd, jävligt fin bil men mitt inre säger bara sälj
Sälj den INNAN du råkar ut för något nytt igen
Det är iof 2 års garanti på den nu och som ny. Ska in på verkstad nu på onsdag och få på dom två sista ljuddämparna igen, och bli servad. Besiktning på torsdag och sen är den säljklar