Snabb update:
Då luren är död så saknas bilder men kan lägga upp det senare för den som är intresserad.
Senaste dagarna har varit om något hektiska. Fullt ös med test jobbande på diverse firmor, hör och häpnad så har jag fått alla jobben som jag sökt

Dock så tog de ett tag innan jag skrev på något.
Här om dagen så rev jag av folien på vänster bak skärm och hela vägen på taket fram. Detta då bilens sida skulle folieras snabbt och enkelt men min dag är väldigt duktig på att peka på andra saker som skall prioriteras (och när hon pekar med HELA handen så är de bara till och finna sig i det o köra hårt). Så just nu är bilen silver med en blå huv och skärm samt en svart bakskärm o framskärm med en tusch av svarta lim rester efter saknade skärm bredare.... bilen ser ut som en rullande circus och jag skäms verkligen för den just nu. Men jag vet ju att de blir bra sen

Utöver all dop planering där kakor, bullar och fan hans moster skall bakas. Smörgås tårtor skall beställas och lokaler som skall bokas o stökas till så har jag haft en fyrhjuling på besök för växellåds ombyggnad. Byggde om den från 2vxl till 5vxl och har äntligen blivit klar med åbäket efter mycket huvudverk. Snillet som meckat med den innan har dragit sönder varenda bult i lådan som han (bara för att jävlas lite extra) har limmat till råga på allt. Ny sitter dessa intill diverse packningar och lager så att värma loss limmet som man skall göra är inte ett alternativ. De slutade med en hel del borrande och petande av gängor. Tur att man e stabil på handen iaf.
Men skall vi komma till saken?
Jag skrev på för ett nytt arbete imorse. Den nya firman låg på ett bekvämt avstånd från hemmet. Helt ok tider och dessutom så jobbar man mot ackord vilket ger en rätt saftig lön i slutändan. Stort seriöst företag med fina verktyg och moderna lokaler så jag e riktigt nöjd. Kommer att börja jobba måndagen den 28e denna månad vilket ger mig nästa vecka att foliera så mycket jag kan på porschen. Men för att lägga till det så har jag en Peugot 308cc (cab) som skall folieras under den veckan så ni kommer få stora saftiga updates i veckan med mycket trevliga bilder

På Söndag skall bilen in på optimering är de planerat. Så förhoppnings vis går allt vägen denna gång så får vi lite flås i kärran. Då kanske jag kan köra ifrån alla sena blickar jag får från folk

Ni som känner mig vet var jag finns under veckan, dyk gärna förbi. Alltid kul med sällskap i garaget