22 oktober 2015
Trådstartare
Patrik. Brukar undvika vanliga verkstäder när de gäller lack. Nu vart MTO en slump igentligen men lackeraren kommer från ett riktigt lack bolag och har långt över den vanliga erfarenheten en vanlig skade lakerare brukar ha.
På lördag är de träff på biltema veddesta kl 20

Va 180 anmälda på facebook sist så kanske blir lite folk.
Dagen i övrigt då? Ja denna vecka har väl gått till historien som en av de sämsta veckorna i mitt liv. Inget går som de skall, de e bråk o tjaffs var man än vänder huvudet och mina tre saker jag kan vända mig till för att lugna nerverna i vanliga fall vill inte ta emot min frustration, eller förvärrar den bara. Bland annat så e åka väldigt fort på slingriga vägar lugnande. Men då däcken börjar bli dåliga och broms klossarna är på tog för tunna för att belasta dem med bilens vikt under inspererad körning så är inte de ett säkert kort längre. Andra saken brukar vara att fixa på bilen, detta gjorde bara att jag vart ännu mer nedåt.. Känns som att denna bil är långt ifrån en utställning igen i dags läget. De där jävla kiosk mongona som bestämt att väg salt e så jävla bra har skändat min jävla bil.. Små lack släpp överallt där saltet frätt sönder skiten. Folien hjälpte inte åt de vassa salt kornen som de blästrat bilen med och just nu känns de som ända alternativet är en hel lack rätt omgående. Något jag känner att jag inte har pengar till på en dag direkt

![https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-2d0ffd4965331ec6d8c8108e568aa3b6.jpg]()
Fick bort folien från bakluckan som döljde hela tre släpp.. Är alergisk mot lack stift så de e bara lacka skiten.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-d70d893144187b2c291c52b196580d64.jpg]()
Bak dörren strippades och där visade sig än mer problem.. Givet då bilen saknar stänkskärmar och karossen formar sig som ett fritt mål för stenskott men men. Vi får se var fan vi hamnar med denna kärra sen

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm