Är lost i en jungle av förstabilar

SgtFelt
1 maj 2015 · 38 Inlägg

Nymphomaniac skrev:

SgtFelt skrev:

Nymphomaniac skrev:
Okej . Säg så här du kör bilen 5 mil / dag plus minus 0 någon mil

100 kr i soppa kostnad

På helgerna lär du ju köra runt med polare så istället för att gratis åka så be dem sponsra med soppa eller om dina vänner ska till en fest så kör du för några hundra

Min plånbok var minimal och då körde jag en cheva van poängtera jag var arbetslös då och jag tankade den själv en gång på en hel sommar sen gjorde folk de åt mig istället för man var snäll o körde runt dom

Allt går bara man vill allt handlar om vad man prioriterar

Haha, så du hade kul och körde runt i din bil. Medan dina vänner betalade? Nice! Kanske är något att överväga xD

Ja berätta att ska ja köra så betalar ni soppa

Men det blir ju lite jobbigt om man ska till ica själv och resan dit kostar mer än vad du handlar för.

Nymphomaniac
1 maj 2015 · 58 Inlägg

CHEEVA skrev:
har även jag en a8 ... har haft som lägst blandad förbrukning "blandat" ca 70% landsväg på 0,9. Vanligtvis så dricker den 1,35

1.35 vid stadskörning och under litern motorväg är riktigt bra för en stor o tung bil smile

Jaguar XJ40 Sovereign "Lady Nekrofilia" (1988)
Volkswagen Golf "Partypooper" (1993)
Volkswagen Golf VR6 "Plogarn" (1992)
SportPilot Ubåtsingenjör
1 maj 2015 · 7 234 Inlägg

Nymphomaniac skrev:

CHEEVA skrev:
har även jag en a8 ... har haft som lägst blandad förbrukning "blandat" ca 70% landsväg på 0,9. Vanligtvis så dricker den 1,35

1.35 vid stadskörning och under litern motorväg är riktigt bra för en stor o tung bil smile

1,35 blandat ... ren stadskörning så närmar man sig 2 liter

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Andyah
1 maj 2015 · 242 Inlägg

alukaross..jo slippa rost..men har man otur o bucklar bilen så är det kört^^ kostar skjortan att laga, man ska hitta folk som är duktiga på alubearbetning samt så ska försäkringsbolaget gå med att lämna in dom hos vissa..

SportPilot Ubåtsingenjör
1 maj 2015 · 7 234 Inlägg

Andyah skrev:
alukaross..jo slippa rost..men har man otur o bucklar bilen så är det kört^^ kostar skjortan att laga, man ska hitta folk som är duktiga på alubearbetning samt så ska försäkringsbolaget gå med att lämna in dom hos vissa..

rost slipper man, men inte oxidering tongue samma sak

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
SgtFelt
18 maj 2015 · 38 Inlägg

Men vad tror vi om en Volvo amazon då?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang