Streetrace i Motala, Mjölby trakterna

hangman
14 maj 2015 · 2 174 Inlägg

Tjena, Undrar om det finns några platser, tider för streetrace inom närmsta tiden? Det verkar dåligt med detta.

Önskar komma i kontakt med lite folk så vi kan anordna race för 300 hk+ bilar.

Bor i Motala och kan åka där det behövs.

Lets the race begin..

Mickius
15 maj 2015 · 4 670 Inlägg

Hangman läst reglerna? wink

Senast redigerat av Japs-Micke (15 maj 2015)

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
17 maj 2015 · 3 730 Inlägg

hangman skrev:
Tjena, Undrar om det finns några platser, tider för streetrace inom närmsta tiden? Det verkar dåligt med detta.

Önskar komma i kontakt med lite folk så vi kan anordna race för 300 hk+ bilar.

Bor i Motala och kan åka där det behövs.

Lets the race begin..

Denna typ av verksamhet skriver man inte om i denna typ av forum. Jag har viss erfarenhet av hur man anordnar dessa tillställningar. Nyckeln till ett lyckat race är att så få som möjligt känner till något. Att sprida tid och plats en vecka innan slutar alltid med att ordningsmakten står och väntar på deltagarna.

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
hangman
17 maj 2015 · 2 174 Inlägg

DiwraZ skrev:

hangman skrev:
Tjena, Undrar om det finns några platser, tider för streetrace inom närmsta tiden? Det verkar dåligt med detta.

Önskar komma i kontakt med lite folk så vi kan anordna race för 300 hk+ bilar.

Bor i Motala och kan åka där det behövs.

Lets the race begin..

Denna typ av verksamhet skriver man inte om i denna typ av forum. Jag har viss erfarenhet av hur man anordnar dessa tillställningar. Nyckeln till ett lyckat race är att så få som möjligt känner till något. Att sprida tid och plats en vecka innan slutar alltid med att ordningsmakten står och väntar på deltagarna.

Nu är det ju inte helt öppet vi skriver.

Jag söker folk som är intresserade av detta, och NATURLIGTVIS om intresse finns skriver man PM om när, var, hur m.m

Finns inget anordnat längre...va bättre förr..

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
17 maj 2015 · 3 730 Inlägg

hangman skrev:

DiwraZ skrev:

hangman skrev:
Tjena, Undrar om det finns några platser, tider för streetrace inom närmsta tiden? Det verkar dåligt med detta.

Önskar komma i kontakt med lite folk så vi kan anordna race för 300 hk+ bilar.

Bor i Motala och kan åka där det behövs.

Lets the race begin..

Denna typ av verksamhet skriver man inte om i denna typ av forum. Jag har viss erfarenhet av hur man anordnar dessa tillställningar. Nyckeln till ett lyckat race är att så få som möjligt känner till något. Att sprida tid och plats en vecka innan slutar alltid med att ordningsmakten står och väntar på deltagarna.

Nu är det ju inte helt öppet vi skriver.

Jag söker folk som är intresserade av detta, och NATURLIGTVIS om intresse finns skriver man PM om när, var, hur m.m

Finns inget anordnat längre...va bättre förr..

Jo detta är ett helt öppet forum och vi får inte diskutera detta här.

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang