Tja undrar bara om det är värt att köpa en Haynes Styling bok för 300 spänn? Har man någon stor nytta av den? Bertättar den nogrannt hur man ska göra olika saker elle bara förklara dem snabbt o oförstårligt? Någon som har den boken o vet ?
Den går in väldigt detaljerat på vissa saker...lite väl detaljerat... tex hur man byter ut olje locket och olje stickan...det kanske inte behöver någon förklaring. Men den tar upp rätt så bra saker men en del bitar så får dom det att se enklare ut än vad det är
köpte den för ett tag sen bra bok om man inte kan så mkt.. visas med bilder och det bra detaljerad text..från hur man byter växelspaks knoppen till om hur man monterar kjolpaket.. står ochså lite om lagar och sånt som är nyttigt att kunna
Vafan, 300 spänn är inte mycket. Om det väl skiter sig kan det vara bra att ha en sådan bok hemma Själv har jag inte använt den dagligen, men det gånger jag använt den har den räddat livet på min bil
Vissa grejer i den är bra upplagt och detaljerat, men en hel del grejer skriver står det knappt nåt om...Jaghar boken, har läst den en hel del, men jag hade förväntat mej mer utav den. Är egentligen inte värd 300 kr tycker jag
Vissa grejer i den är bra upplagt och detaljerat, men en hel del grejer skriver står det knappt nåt om...Jaghar boken, har läst den en hel del, men jag hade förväntat mej mer utav den. Är egentligen inte värd 300 kr tycker jag
Joo det är precis detta som ja kunde tänka mig.. man läser en massa skit osen det man verkligen vill veta detalöjerat får man knappt veta nåt :S