Kanske syns rätt dåligt men satt en skiva jäms med nedre regeln där baffeln ska sitta för att få bättre luftflöde mot porten. Gjort likadant vid övre regeln
Ursäkta att varje uppdatering blir o olika inlägg. Men av någon anleding kan jag bara (klistra in) bbcode innan jag har skrivit något. Detta blir alltså ett problem när jag ska klistra in bbcode nr2
Men iaf. Blir rätt dammigt när man håller på tyvärr.
Lite saker som vart putsat och lackerat idag och får torka under helgen. Långtur imorrn till ullared och därefter göteborg. Så fortsätter väll på måndag
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 634 Inlägg
26 juli 2015
hahhaha vilket udda bygge ang BBcode så har jag samma problem när jag sitter på telefon, jag brukar ladda upp bilderna i fotoalbum från telefon & sen på kvällen startar jag datorn & skriver inlägget & kopierar BBcode från bilderna i fotoalbumet.
hahhaha vilket udda bygge ang BBcode så har jag samma problem när jag sitter på telefon, jag brukar ladda upp bilderna i fotoalbum från telefon & sen på kvällen startar jag datorn & skriver inlägget & kopierar BBcode från bilderna i fotoalbumet.
Mitt problem är att datorn används till att designa baslådor så den står i omklädningsrummet/kontoret och har inget internet till den. Så det får bli en jävla massa inlägg istället tills man ordnat internet.
Om du tycker att detta är udda så har du nog inte kikat in honda projektet
Heelt sinnessjukt vad man längtar tills man lagt på lacken! Och nu har man varit borta ifrån garaget i 2 dar. Hoppas man får tillfälle att åka dit imorgon. Börjar ju få lite abstinens här. Rycker skapligt i byggtarmen
Om ni bara visste hur ung och oerfaren jag känner mig just nu. Men faktiskt aldrig skruvat med trummor... nån som skulle kunna länga ner 5 minuter på att förklara lite lätt så kanske man får ihop det sen
Var nämligen helt tomt under trummorna så kunde inte kika innan.