Jajamen det är egen brunn. Har haft massa saker som ska göra vattnet bättre men det blir dåligt/går sönder efter kort tid. Har inte hittat något som funkar en längre tid som gör att det blir värt att använda, tyvärr.
Har släpats vatten sedan 2002 så det går på autopilot kan man säga nuförtiden Dock är kommunalt vatten på ingång och lovat att komma innan jul så det blir väldigt skönt!
Oj vad OT det blev! Men blir att testa diamantduk!
Det kostar ju en slant med kommunalt men har du råd....tveka INTE!!
/Benny
Redan betalat och klart, bara den eviga väntan kvar! Blir ju ett helt annat hem med bra vatten så det får det vara värt.
DiwraZ skrev:
Testat lite olika grejjer. Har kommit fram till att Sonax syntetiska skinn är det bästa jag testat. Testat andra skinn, både äkta och syntet. Dessa har varit skit. Sonax syntet lämnar inte det minsta vatten efter sig om man gör rätt.
Men spännande att du ändock verkar ha gjort en studie i saken.
Hela kroppen måste ju inte erigeras vid dessa aktiviteter. Lägg dig på mage så får även du uppleva detta
Nu var du riktigt stygg unge man då du vet att jag kört taxi i över tio år, hur tror du att den då räcker förbi magen ned i gruset?
Får prova att åka någonstans varmt utomlands och klä ut mig till tysk badturist och lägga mig i strandkantens vågskvalp och hoppas att inte Greenpeeceaktivisterna återigen kommer och knuffar i mig skrikandes "Save the pale fat killerwhale" igen.
Men spännande att du ändock verkar ha gjort en studie i saken.
Hela kroppen måste ju inte erigeras vid dessa aktiviteter. Lägg dig på mage så får även du uppleva detta
Nu var du riktigt stygg unge man då du vet att jag kört taxi i över tio år, hur tror du att den då räcker förbi magen ned i gruset?
Får prova att åka någonstans varmt utomlands och klä ut mig till tysk badturist och lägga mig i strandkantens vågskvalp och hoppas att inte Greenpeeceaktivisterna återigen kommer och knuffar i mig skrikandes "Save the pale fat killerwhale" igen.
Hahahahahahaha!!! Nu har du räddat min dag. Dessa inre bilder kommer göra mig sömnlös om natten men ändå kommer leendet på läpparna vara svårt att torka bort. Inte ens ett grusigt sämskskinn. End of story...
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!