Nu tror jag det slagit över på dig Tobbe, så många fina plåtar du har tillverkat borde du vara nöjd (i alla fall ett par dar till ) Koncentrera dig på lacken så alla vi andra får ännu mer att njuta av Plastbitarna är kopierade, en amerikan som kallar dem tuckpucks har nog hittat på dem, finns även filmer på tuben hur de ska användas
Insåg att det behövs en "reverse curve" här. Efter tredje försöket har jag fått en sån, men den ska ju passa också Förstår inte varför jag hela tiden ger mig på så förbaskat komplicerade bitar, snart 1 m2 plåt på fel konto
Utbildning är ju aldrig fel, men det ser ju så förbaskat lätt ut när Lazze visar på tuben, men så är det alltid när proffs visar och en amatör försöker göra likadant
Att du har knäckt alla koder som finns har vi sett , men innan jag har knäckt nån får det bli lite mindre bitar och mer svets i mitt fall, har ju fyra skärmar att tillverka så förhoppningsvis blir några koder knäckta så bitarna som kan användas blir större och bitarna till utvecklingskontot färre
Hoppar lite fram och tillbaka med enklare plåtar varje gång. Men med den här är det nära nu. Har nog knäckt en liten kod, man är nära och ska bara justera lite till så sticker fanskapet iväg åt nåt annat håll än man tänkt, konsten är nog att man ska lära sig när man ska göra nåt annat tempo och var man ska sätta in resurserna
Nu är vi presenterade för varandra maskinen och jag, tack för de positiva kommentarerna nu är det bara resten av bitarna kvar för att få till en hel skärm
Nu är vi presenterade för varandra maskinen och jag, tack för de positiva kommentarerna nu är det bara resten av bitarna kvar för att få till en hel skärm
Det är väldigt långt kvar till en hel skärm JW det här är nog de enklaste bitarna, men det tar sig som mordbrännaren sa, plåt nr 2 är klar och påbörjad svetsning med nr 1. Tyvärr vill inte TIGEN vara med riktigt så vill inte visa för närgångna bilder på kattskiten (: Får skaffa 1,6 elektroder och röda så får vi se om det blir bättre än de 2,4 guld som jag har nu
Tack Johan, hoppas jag kan lära mig mycket mer så jag kan tillverka några plåtar till ditt nästa projekt, för till P1800 behövs det ju inga nya plåtar det är ett superjobb som det är