Vart dåligt med aktivitet här de senaste men hänt en del Irl, gått o köpt hus o lite sånt så pengar har lagts på renovering osv
Fick äntligen pengarna av försäkringen för 2 veckor sedan och samma dag de kom så köptes nytt ljud för dom, går ju inte åka runt med endast 4" och 6x9orna, haha
![https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193023/193023-d30c514c23209677d3d35df8d4763038.jpg]()
Både budgeten och utrymmet i mitt bagage begränsade valet av grejer så blev en låda med dubbla 10" gas alpha men med ett gas pro1000.1 steg. Säg vad man vill om alphor men dessa förvånade mig väldigt mycket i min bil, helt klart värda sina pengar! Givetvis vill man vell ha mer effekt men det duger helt klart för mig

om det ska bytas i framtiden så är de ju bara nya bättre 10"basar att byta då jag redan har resten
Blev även en ny huvudenhet då jag spelat sönder 2 par 4" fram pga inget delningsfilter i stereon, så blev en alpine ute 92bt duger den med om man inte vill lägga mer för en 178a
Har inte haft tid till att fixa skärmkanterna så det går sänka mer men det kommer förhoppningsvis rätt snart om inte under vintern
Har börjat fundera på om man inte ska byta fälgar till lite större men vet inte vad

17" split är svåra att hitta i 4x100