Hej ! Hade tänkt att göra en tråd för mitt vinter projekt för iår. tanken är att få den till att se lite roligare ut men framför allt att spela högt ! Så blir mycket demo spelande på olika träffar osv i sommar. Golf 4, mkiv, mk4
hehe kan väl säga att dom inte spelar överdrivet mycket men tillräckligt inget som är jobbigt iaf hade byggt färdigt dörrsidorna och ändrade planer på hornen så då fick de bli så xD
hehe kan väl säga att dom inte spelar överdrivet mycket men tillräckligt inget som är jobbigt iaf hade byggt färdigt dörrsidorna och ändrade planer på hornen så då fick de bli så xD
Hej! här kommer en riktigt stor uppdatering då tiden inte riktigt räckt till då ja spenderat mesta tid åt garaget ! men planen är nu iallafall elmia 2017, anmälan inskickad och hoppas bara på att få en plats att ställa ut!
Även fått ny sponsor på färg,www.billackering.eu grymt nöjd över deras priser från början och deras service !
Det som är nytt för iår är riktig lack i färgen Midnight Plum Pearl, luft kit, och massa annat roligt på gång.
Vet inte riktigt vad ja mer ska skriva men låter bilderna tala för sig självt ! bara fråga om ni undrar något !
Jävligt härlig färg! Är själv sugen på att lacka lyktorna svarta men mina lyktor är från Valeo och deras lim ska vara svårt att dela på så undrar om du har likadana lyktor eller har du Hellas lyktor? vad blir det för fälgar på den sen?
Jävligt härlig färg! Är själv sugen på att lacka lyktorna svarta men mina lyktor är från Valeo och deras lim ska vara svårt att dela på så undrar om du har likadana lyktor eller har du Hellas lyktor? vad blir det för fälgar på den sen?
jaa hehe ingen idé att ens försöka med valeo har själv provat xD dom ser inte så fina ut efteråt! dom här är hella, jadu de är jävligt bra fråga xD har en uppsättning bbs rc090 som ja tänkte ha först men då dom inte har rätt et eller så breda och är 2 delade endast så får de bli andra kikat lite på RH ZW1 18" men bilen måste ju bli klar först så pengarna går ju åt så att säga så i värsta fall så får ja använda dom gamla i början
hej! har fått iordning på luft kitet och byt däck på fälgarna så nu kör jag 215/40 på 10" och 205/35 på 9" och massa annat små pill ! och även spacers inmätt och påväg hem Även beställt hem en R32 vinge !