Då man gick och blev med Evo i början av sommaren får man väl dra upp en tråd om kärran.... Kommer påbörja en del småprojekt redan under sommaren och dem större delarna kommer under vintern :) Vad exakt som kommer göras är ännu... Visa mer
Och till slut.... Fick bli att besiktiga kärran med org fronten då den andra inte riktigt blev som jag ville efter lack men men... Iväg med den igen och hoppas på bättre resultat nästa gång. Så jävla gött med blanka papper på besiktning
Då va man igång igen... Ny och grövre matning till pumpen är kopplat Bilen startar och går som en klocka.. Lite fett då det sitter nästan dubbelt så stora spridare på nu än innan hehe...! Mappning nästa?!
Har lite funderingar på att byta front på kärran... och skulle behöva lite tips nu... Finns 2 frontar jag spanar på och sen enbart en extra läpp istället för original... Vilken tycker ni skulle passa bäst. Bild 1,2 eller 3?
Nr 1 helt klart! Frågan nu är ifall du vart man kan få tag på en sån fin front??
Om du kontaktar Japtuning så kan dem plocka hem fronten till dig, men dem garanterar inte 100% passform och den får hämtas på plats hos dem Min hade jävligt bra passform så jag vart helnöjd
Går faktiskt i tankarna att sälja denna Damd fronten och bygga vidare på originalet... Men, men. det ger väl sig med tiden vad man bestämmer sig för... Den är i alla fall lackad och monterad nu