2459
Sök

Volvo 240. Hur koppla in elhissar.

5 Inlägg
25 januari 2016
Trådstartare
Är det någon som vet hur jag ska koppla in min elhiss till passagerar sidan? När jag sätter + på + och - på - så går elhissen upp och - på + och + på - så går den ner.. fattar inte redigt problemet.

tacksam för snabba svar smile
Senast redigerat av Hybridsmurfen (25 januari 2016)

Forummoderator
18 358 Inlägg
25 januari 2016
VolvoEmil97 skrev:
Är det någon som vet hur jag ska koppla in min elhiss till passagerar sidan? När jag sätter + på + och - på - så går elhissen upp och - på + och + på - så går den ner.. fattar inte redigt problemet.

tacksam för snabba svar smile

Jo, så ska det vara. Har du ingen knapp till den?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

5 Inlägg
25 januari 2016
Trådstartare
jo men jag har knappen i kopplad och behöver inte trycka på den, hjälper inte heller att trycka.

Forummoderator
18 358 Inlägg
25 januari 2016
VolvoEmil97 skrev:
jo men jag har knappen i kopplad och behöver inte trycka på den, hjälper inte heller att trycka.

Du behöver inte trycka på den?
Det hjälper inte att trycka på den?

Begrep inget av det... Men mät upp knappen, problemet ligger väl där om den har matning och hissen fungerar.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

5 Inlägg
26 januari 2016
Trådstartare
om jag par kopplar svart och röd till + och gul till jord så funkar passagerar knappen. om jag kopplar grön till svart och vit till röd så funkar passagerarknappen på förarsidan men då är den död på passagerar sidan.

Sök