Det går seeegt just nu. Snart skall det blästras delar till chassi, detaljer till grillen samt värme-A/C paketet dock får det vänta tills månads slutet då pengarna redan tryter XD
Motorn skall snart dessutom plockas ihop, men så länge så får man pilla med allt annat små pill som att rengöra bultar å dylikt.
Fick hem lite grejer föra lördagen som innefattar packningar av olika dess slag till att kunna montera dit allt på bilen igen och först blev det till att monter huvblinkershusen.
Idag blev det att lägga in ljuddämpningsplattorna och det blev snyggt för 5 öre men tyst blir det nog =P
Blev endel gjort i helgen ändå, ljuddämpningsplattorna på plats, front plåten på plats, rengjort och lackat både husen för bakljusen samt position/blinkers med en silver/krom färg.
Kunde inte hålla mig idag ifrån att dra till garaget och slänga ihop belysningen med nya packningar och montera dem på bilen ett steg närmre
Blev endel gjort i helgen ändå, ljuddämpningsplattorna på plats, front plåten på plats, rengjort och lackat både husen för bakljusen samt position/blinkers med en silver/krom färg.
Kunde inte hålla mig idag ifrån att dra till garaget och slänga ihop belysningen med nya packningar och montera dem på bilen ett steg närmre
I helgen som var så fick jag lite gjort iaf, fick in några lager med rostskyddsmedel i hålrummen samt på de ställen där det svetsats. Skall lägga några lager till tänkte jag samt hälla ner det i alla skrymslen som finns ibak i skuffen.
Fick även dit huvblinkersglasen och även kofångarn ibak, var lite rädd att det skulle bli för mycket färg och se kladdigt ut men jag blev super nöjd över hur det blev!
Har även blästrat framvagn och har lite till som skall blästras sen blir det färg på det.