Det blir fint. Är det bara att spraya på färgen eller behövs det någon klarlack. Är den dryg sprayburken.
Den är bara att måla på som den är! Den är dryg som fasen kan jag lova, jag fick måla om huvudcylindern för färgen vill inte torka på den på några ställen. Antingen för att godset var för kallt eller att det kom i bromsvätska.
Men jag köpte 2 burkar och har använt en plus lite ur den andra så den är dryg som sagt
Börjat montera ihop framvagnen, även fixat nytt filter och packningar och packbox i lådan. Nästa steg blir att lacka lådan med en aluminium imitations färg.
På Måndag börjar allvaret att under 4 veckor få så mycket som möjligt gjort på bilen, målet är att kunna få bilen att rulla för egen maskin, innan dess är krävs,
Montera motor på testbänken och starta upp och ställa in den. Fixa till nya elsystemet. Dra bromsrör. Fixa undersidan av karossen. (Body) Sedan montera motor och framvagn. Bränsletank Avgassystem. Samt så måste även instrumentbrädan lackas, och det är väl mer lr mindre den som styr ifall bilen kan ta sig fram av egen maskin =P
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!