En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
Lite Duel-känsla tycker jag, hehe. Har det blivit valt färger ännu?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Shit vad den kommer bli fräck när den blir klar :-)
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Nu står det mellan dessa 3 bolag har jag ialafall kommit fram till.
Min förvirrande Tankar: SHELL enbart för tanktrailern har varit det sen original. Påminer mig dock om DHL lastbilar:P GULF är coolt men är inte riktigt kompis med färgerna Gamla OK, Behaglig ljusblå färg, men påminer mig om babyblå volvo 740. Koppartrans, BP eller Texaco osv kan vi utesluta! färgerna är inte riktigt samma men använd eran fantasi:)
Min förvirrande Tankar: SHELL enbart för tanktrailern har varit det sen original. Påminer mig dock om DHL lastbilar:P GULF är coolt men är inte riktigt kompis med färgerna Gamla OK, Behaglig ljusblå färg, men påminer mig om babyblå volvo 740. Koppartrans, BP eller Texaco osv kan vi utesluta! färgerna är inte riktigt samma men använd eran fantasi:)
Utan att tveka så skulle jag ta Shell för jag tycker det blir snyggast helt enkelt!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
tackar:) nej de lyser upp väldigt ,nu e det inte helt rätt nyanser men i stora drag:) Sen missar du den inte heller när det är raka rör och hör stora holset turbon vissla..hehe
syns nog i alla färger:) men Shell är ju starkast i den meningen!
Jag stämmer faktiskt in i kören och säger Shell..nu när man ser mer av helheten, och det faktum att trailern en gång har haft färgerna redan. Tycker det avgör faktiskt.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag stämmer faktiskt in i kören och säger Shell..nu när man ser mer av helheten, och det faktum att trailern en gång har haft färgerna redan. Tycker det avgör faktiskt.