En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
Ja fanns hur mycket som helst att titta på! verkligen roligt,
Påvägen ner fick vi se en veteranbil till salu, så på vägen va jag tvungen och stanna och kolla va det var. En 70 tals 110 super med maskintrailer, va i bra skick , men a traktor givetvis åh ett jävla överpris som heter duga! men blev en kort ialafall http://forumbilder.se/H7QMN/20180825-164106.jpg
Ja fanns hur mycket som helst att titta på! verkligen roligt,
Påvägen ner fick vi se en veteranbil till salu, så på vägen va jag tvungen och stanna och kolla va det var. En 70 tals 110 super med maskintrailer, va i bra skick , men a traktor givetvis åh ett jävla överpris som heter duga! men blev en kort ialafall http://forumbilder.se/H7QMN/20180825-164106.jpg
Det vore roligt att läsa då min far var ner där också och vissa andra som jag vet men någon av dom inte är i livet längre,men far lever
Boken går att köpa för 180 kr:) om du är intresserad. Nej finns inte många kvar i livet. Min far va ju också en utav de. så kul att din och min har nåt gemensamt! även de inte va speciellt många:)
Är intresserad, Kontakta gärna mig, 0708866807 mvh Ljung
Kx5 skrev:
marcusljung skrev:
Hej Såg din gamla regskylt. Är det en nytillverkad eller renoverad orginal. Jag vill ha en sådan till min veteranare men vet inte var jag ska leta. Har du någon kontakt var man kan köpa?
Roligt att följa din tråd
Mvh Ljung
Det är original skylt, och nya original bokstäver i plast. Va vill du har för nummer så kan jag fixa en åt dig via en kontakt jag har. Kostar 225 kr styck!
Va ute en sväng idag, flytta undan igen! samt städat och små pillat lite.
flytta tillbaka tanktrailern, nu blir det inget jobb på den mer förrän nästa sommar.
bilen inne igen i mitt garage, och köpt in material för göra en upphöjning, men insåg att jag fått delvis fel grejer.. anledningen till upphöjningen är att jag behöver få upp skärmarna mer! bland annat..
här e felet, tvärbalkarna jag fick va alldeles för små, så be om nya
sen pyssla jag med lite fästen till diverse på takkorgen, för skyltar osv. kommer tyvärr få välja mellan takskylt eller denna uppsättning! kan ej ha båda! då väljer jag isåfall dennna lösningen. eller va tror ni?
Jag tror att oavsett om det blir en takskylt eller din nuvarande plan så blir det kanon!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.