3362
Sök

Snubben i Pimp my ride UK

231 Inlägg
28 december 2006
han är ett jävla skämt tongue

7 120 Inlägg
28 december 2006
Han är min idol, tänk er att vara 45, se ut som skit, vara hur jävla jobbig som helst och ändå få pengar och umgås med kändisar smile

39 Inlägg
28 december 2006
Går bilen snabbare av ett gäng tv apparater och massa neon ljus  :? Jag har aldrig nån enda gång sett dom göra ett piss åt motorn... Jag ser hellre på bingolotto än PMR UK så KASS är det!

378 Inlägg
28 december 2006
i hate him pimpstyle (viftar med händerna)

// KimpaaBooY

23 Inlägg
28 december 2006
han är en känd dj i UK.

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
28 december 2006
xibit är bara kass med sina superdåliga skämt..
westwood ja.-- *ASG* sopa

lil-jon må vara efterbliven.. men han är åtminstonde rolig att titta på  haha
har inte sett så mycket med fat-joe än.. men han är ganska ok verkar det som.. än så länge..

tycka vad man vill om deras sätt att fixa bilarna.. i början var det verkligen mycket spackel över rosthålen.. men verkar dom dom skärpt sig lite på sistonde.. tror tom dom bytte motor på en bil haha

tycker att holländarna vart duktigast hittils.. på kvaliten på stylingen..
Senast redigerat av Potkin (28 december 2006)

452 Inlägg
28 december 2006
westwood går mig på nerverna .. som resten av folket skriver så vem försöker han härma?
Okej att han sålt sjukt mycket skivor och är en erkänd dj in das UK men det är ett under att han inte fått på käften för sitt uppträdande på televisionen.

Xibit, som någon nämnde här, så är han så som person. Han är mer sig själv.
Första säsongen av pimp my ride va jäkligt bra! Sen var det väl som de var tvungen att
överprestera och det blev väl lite overkill med vissa byggen.
Men men .. x-bit tycker jag är sig själv medans westwood borde bli utbytt snabbare än fan!

Pimp International funkar väl men det blir väl en titt första 2 minuterna och slutresultatet ..
Gillar inte de programmet så värst .. det amerikanska är helt klart bäst ..

Bilarna nämnde ni också .. ibland undrar jag också hur i helskotta vissa bilar ens får rulla på vägarna. Såg för något år sedan hur de besiktar i usa .. kör till närmsta verkstad, mekaniker tar bilen runt kvareret och lämnade över nycklarna, den är godkänd ..
Det var ett program om danska stridspiloter i Texas och en dansk snubbe var tvungen att besikta sin gamla skrothög för att sälja den för han skulle åka hem till danmark ..
Vet inte om det fungerar på det viset överallt i usa men ser man det så förstår man hur dessa bilarna kan få rulla och inte skrotas!

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
28 december 2006
anågende motorerna på bilarna har jag sett 2 ggr då dem bytte ut hela mmtorn och en gång så målade dem lite på ventilkåpan:D

Zlizco

clubjdm.se
462 Inlägg
28 december 2006
De gör om motorerna på varje bil, det kan vara allt från sportfilter till Ny motor,

Men Westwood och lil Jon kan bara gå och ta sig, det är så jobbigt att lyssna på de att det nästan är värt att köpa ett gäng F1 hörlurar som stalmännen har för 3000 kr st !

www.clubjdm.se

Rörpulare
1 453 Inlägg
28 december 2006
Såg halva första avsnittet sen förlorade dom en tittare...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

454 Inlägg
28 december 2006
Han är å dålig att jag aldrig ens har sett han..... så jäkla dålig att jag vägrar....då är man dålig !

FreddeK
29 december 2006
World Wide Westwood...ja det var så han kalla sig i senaste avsnittet jag såg! sprang till toa och spydde...

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
30 december 2006
HAHAHA snacka om losers..bättre att han stannar hemma och kolla på PMR än att vara med sj!! haha + att han kan ju använda kläder som passar honom bättre

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

104 Inlägg
30 december 2006
Hutlöst dålig så jag vill inte/orkar inte se programmet ens!

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

340 Inlägg
30 december 2006
lösning på erat problem:
Steg för steg, steg 1-
steg 1. du tittar på westwood på mtv
steg 2. du gillar inte killen i programmet och tycker han är en wannabe
steg 3. du vill göra nått drastiskt för att dissa snubben totalt
steg 4. du kommer på en ide men vet inte riktigt hur du ska omvandla den i praktiken

har du uppfyllt dom fyra första stegen så fortsätt med steg 5 t.o.m
steg 5. Du har troligtvis en modern tv med fjärrkontroll
steg 6. på fjärrkontrollen sitter en grön knapp
steg 7. rikta fjärrkontrollen mot din tv apparatur
steg 8. tryck sedan bestämt och snabbt på knappen (den gröna alltså) (har du en panasonic tv så bör du hålla ner den gröna knappen i en sekund)
steg 9. då helt plötsligt försvinner fjanten på din tv apparatur
steg 10. det finns även andra knep att ta till om man vill bli av med snubben som att exempelvis snitta honom eller skjuta honom men det krävs betydligt mer planering och säkert bilder på hur man gör det, jag kanske återkommer...

För det tredje var det nån som sade att han går att jämföras med idiit dogge doggelito, kan tyvärr inte hålla med där...snarare en markoolio eller liknande...

340 Inlägg
30 december 2006
just ja: steg 1-4 måste uppfyllas för att fortsätta med steg 5-10...viktigt, annars behöver ni gå till nån kines som kan trolla bort era negativa energier:)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
13 januari 2007
Alla bilar i Pimp My Ride UK blir så förbannat fula. sad Dom har absolut ingen jävla smak alls.
Såg ett avsnitt där dom gjorde om en hårdrockares bil, han hade en asball likbil, så gjorde dom om den till nån form av ghostbusters-kopia. Blev så otroligt fult alltså. Sen när åker ghostbusters runt i en likbil? Det är ju förfan en jävla ambulans, dvs det motsatta till en likbil! sad

Jag såg framför mig hur jävla fet den hade blivit om West Coast Customs hade gjort skiten. Skulle säkert blivit mattsvart med extrema fälgar och grejjer. Riktigt pimp!

Det jag inte fattar med dom här programmen är att dom aldrig gör om motorerna. Why? Är det för svårt eller? Kommer in rishögar, så fixar dom utsidan, men skiten kommer ju rasa så fort man drar igång stereon ju!
Aja...

Klubbmannen
13 januari 2007
När folk inte är sig själva så blir det bara löjligt och de blir inte tagna på allvar. Denna stela britt-wigger är ett praktexempel.

Jag har personlig erfarenhet av detta och kan tala om att det inte är ett värdigt sätt att leva sitt liv. Man blir aldrig tagen på allvar och folk tycker inte om en. De tycker bara man är konstig.
Antingen är man sig själv eller så är man inte alls. Punkt.
Senast redigerat av Klubbmannen (13 januari 2007)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 januari 2007
Hur fan kan han ha fått ett program ledar jobb? fattar nada.. min farfar hade varit bättre program ledare än han

Bmw osv..

Sök