2 frågor om pixmania och märket gas

mr_bang
27 december 2006 · 43 Inlägg

jag undrar hur bra supporten på sidan pixmania är? eftersom jag funderar på att köpa därifrån. hur är det med leverans och vidare? 

annan fråga: hur bra är märket gas? är det prisvärt?? vill ej veta vilka märken som är bättre ..endast om gas är prisvärt!?

tack på förhand// jj smile

linkan lindgren
27 december 2006 · 494 Inlägg

mr_bang skrev:
jag undrar hur bra supporten på sidan pixmania är? eftersom jag funderar på att köpa därifrån. hur är det med leverans och vidare? 

annan fråga: hur bra är märket gas? är det prisvärt?? vill ej veta vilka märken som är bättre ..endast om gas är prisvärt!?

tack på förhand// jj smile

de är ganska pris värt ja rea nu på grejorna

jag är hård som sten
JW
27 december 2006 · 281 Inlägg

GAS är helt ok prylar...
jag monterade nyligen ljud i en polares bil... han köpte GAS slusteg, fyrkanaligt.. GAS kablar och en 12 tums GAS bas... spelar på riktigt bra!!

Dock rekommenderar jag dig inte att köpa 5,25 högtalare från GAS... de är rätt kassa.. bättre att lägga till en hundring extra och få nåt bra..

mvh och gott nytt år /Jonas

MilleN
28 december 2006 · 9 108 Inlägg

GAS är som sagt helt ok prylar för sitt pris.

Leverans från pixmania ska det inte vara några problem med.. Man kan lita på de flesta stora internetföretagen numera.
En polare köpte mobil därifrån och man kunde inte välja svenska som språk, så tänk på att kolla upp sådant om det är noga.

Johan-hej Häj Häj
28 december 2006 · 90 Inlägg

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=7 … pos=lasMer
kanske värre om du ska använda garantin

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
28 december 2006 · 1 098 Inlägg

gas är helt okej prylar för sitt pris.. men hur det funkar med pixmania vet ja inte nått om...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang