Volvo V60 - Från vanlig Svensson bil lite något lite roligare och snyggare.

Planen är att göra om min original lite tråkiga familje V60 till något som sticker ut lite mera. Inga stora förändringar planerat men vi får se vart resan leder. Givetvis finns det lite önskemål, men det är sånt vi får ta under vägens gång! :) Ser fram emot detta och hoppas att det kan bli bra!
  • 46 Följare
  • 14 242 Visningar
  • Projektet avslutat 18 april 2018
walkmann Båtmeck
1 juni 2016 · 200 Inlägg

Snyggt!
Vad är det för dimensioner? smile

//walkmann
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
1 juni 2016 · 2 571 Inlägg

De fälgarna satt som en käftsmäll på bilen, snyggt!

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Jonnybcool
1 juni 2016 · 744 Inlägg

Vart kanon smile

[Turbolover]
rasmus849
2 juni 2016 · 117 Inlägg

Riktigt fint vart det! smile

Volvo C70 Cabriolet "Special edition" (2005)
Antinoxious - Always Faithful
2 juni 2016 · 507 Inlägg

walkmann skrev:
Snyggt!
Vad är det för dimensioner? smile

Tackar smile Det blev 235-35-19x8.5 big_smile

hyrbil skrev:
De fälgarna satt som en käftsmäll på bilen, snyggt!

Jonnybcool skrev:
Vart kanon smile

rasmus849 skrev:
Riktigt fint vart det! smile

Tackar så mycket allihopa! Ja det blev över förväntan faktiskt big_smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Toneey
20 juni 2016 · 184 Inlägg

Gillar fälgarna på bilen passade bra!  Kommer följas! smile

Antinoxious - Always Faithful
20 juni 2016 · 507 Inlägg

Tony_740 skrev:
Gillar fälgarna på bilen passade bra!  Kommer följas! smile

Tack så mycket! Va roligt smile Det kommer komma fler updates snart här, men väntar på lite besked just nu så får lägga pengarna på hög sålänge smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Antinoxious - Always Faithful
20 juni 2016 · 507 Inlägg

Jag kan åtminstånde i brist på roliga updates, ge er en liten annan uppdatering.

Som ni kanske minns fick jag ju upp detta meddelandet varje gång bilen stängdes av med hjälp av "Start/Stopp" i samband med att motorn var kall.

https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-ed7f3be90811803a137cb86e9822564d.jpg

Efter några samtal till Volvo så hörde dom av sig med frasen "Hej vi vill ha in din bil snarast möjligt..."

Det visade sig att tempgivaren i insugsröret visade 80.6 grader, när bilen stod i deras verkstad! Vilket var helt åthelvete big_smile

Så den byttes, tydligen var den full av nån gegga eller liknande substans. Hur som helst så slängde dom i en ny och gav bilen några nya programvaror och mjukvara upgrades osv... Å därmed skulle detta inte kunna hända igen enligt mekanikern.

Å det bästa av allt, det var gratis! coollol

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jonnybcool
20 juni 2016 · 744 Inlägg

Härligt att det vart ordning på de smile

[Turbolover]
rasmus849
20 juni 2016 · 117 Inlägg

Kanon! smile

Volvo C70 Cabriolet "Special edition" (2005)
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
21 juni 2016 · 2 571 Inlägg

Segt med problem, men desto skönare när företag löser det utan att börja tjafsa. big_smile

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Antinoxious - Always Faithful
21 juni 2016 · 507 Inlägg

hyrbil skrev:
Segt med problem, men desto skönare när företag löser det utan att börja tjafsa. big_smile

Ja absolut smile Det var aldrig något problem för mig egentligen, då den gick precis som den skulle trots detta meddelande! Var mest irriterande och gott att kunna återgärda det innan garantin gick ut big_smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Antinoxious - Always Faithful
13 augusti 2016 · 507 Inlägg

Efter ett ganska hektisk vår/sommar så har jag inte haft tid att göra så mycket med bilen, Men en liten exteriör förändring har jag hunnit med cool


Blev nya backspegelkåpor! smile
https://www1.garaget.org/archive/194/193325/391965/391965-3745065.jpg

Förvrigt finns lite små planer kvar som skall genomföras smile

Detta kommer inom några veckor om allt går enligt planerna!

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang