Köpråd: Volvo 850 GLT -92 (Rostig men bes u.a.)

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
6 maj 2016 · 17 524 Inlägg

En vanlig gammal 850. 170Hk. Manuell tyvärr... Rost finns på framskärmar och i underkant baklucka. Ingen vacker bil. Silvermetallic. Står på fina dubbdäck... Sommardäck är skrot. Fälgar ok. En granne har tröttnat på sin och den bara står men går som den uttjatade klockan. Startar direkt och går som den vore ny. Tänkte bjuda 2500:-???

AC fungerar inte. Annars så går allt. 26000 mil.

Min Omega ska få nytt avgas och en service plus en välbehövlig rekond. Vill inte stå utan bil en vecka...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Knugcab
6 maj 2016 · 5 111 Inlägg

2500 för en fungerande och besiktigad bil är väl inget att säga till om. De pengarna köper bara fula rostiga lik och det vet ju både du och jag. Däck på fälg som går nån säsong till borde ju finnas till hyggligt pris på Blocket. Inte för att jag nu själv drömmer om att äga en 850 eller ens vet något om dem men.....

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Ingooo
7 maj 2016 · 167 Inlägg

Första årsmodellen 😊 se upp med barnsjukdomar!!!! 😂

Kommer ihåg när jag åkte med farsan i den och den nya 170 hkr 5cylindriga. 170 blås kändes som ingenting. Är inget att tveka på om den funkar o är bes för 2500.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang