ska du ha en bil som är fullt laglig på väg eller tänker du köra och ta bort turbo m.m inför varje besiktning?
Laglig! Vilka är kraven då?
Att bilen är registrerad med turbo från fabrik eller att den är registrerad med turbo via sfro (ombyggt fordon alternativt amatörbyggt fordon) men då snackar vi mer pengar, finns en e36 turbo till salu nu, fullt legal men med en prislapp på 259.000 kr
ska du ha en bil som är fullt laglig på väg eller tänker du köra och ta bort turbo m.m inför varje besiktning?
Laglig! Vilka är kraven då?
Att bilen är registrerad med turbo från fabrik eller att den är registrerad med turbo via sfro (ombyggt fordon alternativt amatörbyggt fordon) men då snackar vi mer pengar, finns en e36 turbo till salu nu, fullt legal men med en prislapp på 259.000 kr
Får man inte besikta en E30 med turbo om man kör 0 laddtryck?
Att bilen är registrerad med turbo från fabrik eller att den är registrerad med turbo via sfro (ombyggt fordon alternativt amatörbyggt fordon) men då snackar vi mer pengar, finns en e36 turbo till salu nu, fullt legal men med en prislapp på 259.000 kr
Får man inte besikta en E30 med turbo om man kör 0 laddtryck?
Vad ska du då med turbon till???
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Att bilen är registrerad med turbo från fabrik eller att den är registrerad med turbo via sfro (ombyggt fordon alternativt amatörbyggt fordon) men då snackar vi mer pengar, finns en e36 turbo till salu nu, fullt legal men med en prislapp på 259.000 kr
Får man inte besikta en E30 med turbo om man kör 0 laddtryck?
Vad ska du då med turbon till???
/Benny
Om man kör 0 laddtryck endast vid besiktningstillfälle.
Att bilen är registrerad med turbo från fabrik eller att den är registrerad med turbo via sfro (ombyggt fordon alternativt amatörbyggt fordon) men då snackar vi mer pengar, finns en e36 turbo till salu nu, fullt legal men med en prislapp på 259.000 kr
Får man inte besikta en E30 med turbo om man kör 0 laddtryck?
Sluta rök det där nu.
Självklart får du besiktiga en E30 med turbo oavsett laddtryck, att den inte godkänns är en annan sak.
Får man inte besikta en E30 med turbo om man kör 0 laddtryck?
Vad ska du då med turbon till???
/Benny
Om man kör 0 laddtryck endast vid besiktningstillfälle.
Då skulle man ju kunna gå runt med ett vapen fast man inte har licens för det. ""Jamen jag skjuter ju inte med det!!""
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Om man kör 0 laddtryck endast vid besiktningstillfälle.
Då skulle man ju kunna gå runt med ett vapen fast man inte har licens för det. ""Jamen jag skjuter ju inte med det!!""
/Benny
Så man måste byta ut hela grenröret och hela skiten?
Fråga inte mig det!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Köp min Cheva Astro med 4,3L V6 Den kan du chippa så det blir ett monster...
Fast då får han ju ingen turbo som låter mycket + att någon kanske misstar han för att vara en lantbrukare!
Om man hänger turbon släpandes efter Astron? Alternativt så monterar TS drivlinan från en Typhoon/ Syclone och får ett brutalt skåp. Går att trycka dekaler " Jag är ingen bonne" att sätta i bakrutan för att understryka det viktiga.